لاکچری ترین فولکس واگن در شیکاگو معرفی شد+عکس

فولکس‌واگن جتا 2019 استارت کندی داشته اما احتمالاً به خاطر رونمایی از مدل جتا GLI جدید شاهد سرعت گرفتن آن خواهیم بود.اتوبلاگ گزارش داده که این مدل پرفورمنس در نمایشگاه خودروی شیکاگو که از هفتم فوریه آغاز بکار می‌کند رونمایی خواهد شد. البته این خبر خیلی سورپرایز کننده نیست چراکه خبرهای پیشین نشان داده بودند این خودرو یا در دیترویت و یا در شیکاگو معرفی خواهد شد.

چیز زیادی درباره‌ی جتا GLI نمی‌دانیم اما فولکس‌واگن قبلاً گفته خودروی یاد شده سیستم تعلیق میله پیچشی استاندارد را کنار خواهد گذاشت و از تنظیمات مدرن‌تر چند اتصالی سود خواهد برد. این مدیر فولکس همچنین تأیید کرده بود این خودرو از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو استفاده خواهد کرد اما خب اشاره‌ی زیادی به جزئیات عملکردی جتا GLI نکرده بود.

اگرچه فولکس‌واگن اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما انتظار می‌رود جتا GLI از همان پیشرانه گلف GTI استفاده کند. این پیشرانه قدرت 220 اسبی و گشتاور 349 نیوتون متری داشته و بنابراین باعث بهبود قابل‌توجه GLI نسبت به پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری توربوی جتای استاندارد با قدرت 147 اسبی و گشتاور 249 نیوتون متری خواهد شد. اگرچه مدل استاندارد از گیربکس 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند اما انتظار می‌رود جتا GLI با گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه عرضه شود.

جتا GLI 2020 همانند نسل پیشین دارای استایل اسپورت تر در کابین و ظاهر خواهد بود بنابراین می‌توانیم شاهد وجود سپرهای جدید، رکاب‌های بازنگری شده و جلوپنجره‌ی لانه‌زنبوری در این خودرو باشیم. مدیر طراحی فولکس در برزیل نیز گفته این خودرو دارای رینگ‌های جدید و سقف مشکی خواهد بود.

احتمالاً تغییرات اعمال شده در کابین ملایم‌تر خواهند بود اما رانندگان می‌توانند شاهد پدال‌های آلومینیومی، غربیلک فرمان D شکل و صندلی‌های اسپورت در داخل خودرو باشند. از دیگر ویژگی‌های کابین جتا GLI می‌توان به تریم بازنگری شده و پوشش صندلی‌های متفاوت و نشان‌های GLI اشاره کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟