تیزر  اشکودا کودیاک به نمایش درآمد

برنامه‌ی اشکودا برای ورود به کلاس شاسی بلندهای کوپه سرانجام با معرفی کودیاک GT به بار خواهد نشست. ما از این موضوع خبر نداشتیم تا اینکه این خودروساز اهل جمهوری چک اولین تیزر از خودروی یاد شده را منتشر کرد. برادر شیک‌تر کودیاک محبوب سرانجام پدیدار شده است.

این سه اسکچ طراحی آن چیزی را که قبلاً می‌دانستیم دوباره تأیید می‌کنند. کودیاک GT خط سقف خمیده‌ای دارد که احتمالاً این موضوع تأثیری منفی روی حجم محفظه بار خواهد داشت اما از طرف دیگر باعث ایجاد ظاهر جذاب‌تری خواهد شد. با توجه به این تصاویر می‌توان گفت کودیاک GT ابعاد پایه‌ی مدل استاندارد را حفظ خواهد کرد.

اولین تصویر از کابین نیز نشان دهنده‌ی طراحی‌ای است که خیلی تغییر نکرده اما شاسی‌بلند کوپه‌ی اشکودا از عناصر منحصربه‌فردی همچون صندلی‌های اسپورت و احتمالاً برخی آپشن های سفارشی سود خواهد برد.

اشکودا همچنین تأیید کرده این خودرو تنها مختص بازار چین است. به این ترتیب کودیاک GT چهارمین و احتمالاً گران‌ترین شاسی‌بلند اشکودا در چین خواهد بود. کامیک، کاروک و کودیاک استاندارد هم در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان ارائه می‌شوند. این خودروساز می‌گوید کودیاک GT دومین شاسی‌بلند خاص بازار چین بوده و همین امر نشان دهنده‌ی تعهد بالای اشکودا به بازار محلی چین است.

برخی خبرها حاکی از آن هستند که معرفی رسمی خودروی موردبحث در نمایشگاه چنگدو 2018 رخ خواهد داد. بنا به گفته‌ی منابع مطلع، کودیاک GT با یک پیشرانه 2 لیتری توربو که دو خروجی 186 یا 220 اسبی دارد عرضه می‌شود.

این پیشرانه به‌صورت استاندارد نیروی خود را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد اما سیستم چهار چرخ محرک هم در دسترس خواهد بود. همه‌ی مدل‌ها از گیربکس 7 سرعته دوکلاچه سود خواهند برد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟