قدرت خرید کدام مدل بوگاتی را داریم

همین چند وقت پیش بود که اعلام شد کمپانی لگو و بوگاتی برای تولید ست فنی جدید شیرون با یکدیگر همکاری می‌کنند. هم‌اکنون پس از چند ماه انتظار و انتشار اخبار ضدونقیض از این خودرو نهایتاً زمان معرفی لگوی شیرون اعلام شده است. این لگو اولین روز از ماه ژوئن معرفی خواهد شد؛ اما سؤال‌های اصلی این است که چه زمانی این لگو را می‌توان خرید و قیمت آن چقدر خواهد بود؟ برای رسیدن به پاسخ‌ها باید کمی صبر کنیم.

لگو علاوه بر اعلام زمان رونمایی اقدام به انتشار تیزر جدیدی کرده که در آن می‌توانیم پرده‌ای مشکی‌رنگ را روی شیرون ببینیم. تنها بخش کوچکی از رینگ، سپر و رکاب درب را می‌توانیم در این تیزر ببینیم.

لگو تکنیک یک پله بزرگ بالاتر از لگوهای معمولی‌ای است که معمولاً مشاهده کرده‌اید. این برند برای لوکس‌ترین پروژه‌هایی که نیازمند قطعات منحصربه‌فرد نظیر گیربکس و اکسل‌ها می‌باشد کار انجام می‌دهد. برخی لگوها حتی دارای پیشرانه‌های الکتریکی و قطعات پنوماتیک هستند.

زمانی که شما یک کیت لگو تکنیک را می‌خرید چیزی بیشتر از یک لگوی معمولی را دریافت می‌کنید. این لگو برای حرفه‌ای‌هاست. برای مثال لگوی پورشه 911 GT2 RS را در نظر گبرید که دارای 2704 تکه بوده و مونتاژ آن 6 ساعت زمان می‌برد. شما باید برای این لگو 299.99 دلار بپردازید که برابر با قیمت پایه لگوی بوگاتی شیرون هم می‌باشد. این قیمت بسیار کمتر از قیمت مدل واقعی است. دفترچه مونتاژ لگوی GT3 RS حدود 600 صفحه است!

احتمالاً این تنها شانس ما و شما برای خرید یک شیرون بوده حتی اگر به فرم یک لگوی تکنیکی باشد!

 

کدخبر: 382843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟