سومین رکورد فروش مک لارن ثبت شد

مک لارن در حال شکستن همه‌ی رکوردهاست. در سال 2017 بریتانیایی‌ها 3340 دستگاه خودرو فروختند و رکورد سومین سال رشد فروش پیاپی را به نام خود ثبت کردند. همچنین سال 2017 موفق‌ترین سال تاریخ مک لارن بود. هم‌اکنون نیز این برند در حال جشن گرفتن یک رویداد مهم دیگر است. فروش 5 هزار دستگاه خودرو در آمریکای شمالی.

مک لارن امروز اعلام کرد 5 هزارمین خودروی خود در آمریکای شمالی را که یک 570S اسپایدر با رنگ سفید سیلیکا بوده فروخته است. این خودرو چند روز پیش به مالک خود دکتر گری تحویل داده شده است.

مالک خودرو گفته است:

مک لارن 570S واقعاً مرا به خود جذب کرد زیرا ترکیب شگفت‌انگیزی از یک خودروی روزمره و راحت و در عین حال پرفورمنس بوده و تعویض دنده‌ها و ترمزهای آن به راننده اجازه می‌دهند تا در پیست طعم لذت واقعی را بچشد.

مک لارن از سال 2011 تاکنون در آمریکای شمالی حضور داشته و اولین بار MP4-12C را عرضه کرده و پس از آن نیز 650S، 675LT، P1 و هم‌اکنون 570 و 720S را وارد این بازار Store بزرگ کرده است. فروش 5 هزار دستگاه خودرو تنها در عرض 7 سال نشان دهنده این است که یک‌سوم کل فروش جهانی این برند به آمریکای شمالی تعلق داشته و البته هیچ نشانه‌ای از کاهش یا توقف رشد مک لارن به چشم نمی‌خورد.

مک لارن در حال حاضر 22 شوروم در آمریکای شمالی داشته و در ماه‌های آینده تعداد نمایندگی‌های خود را افزایش خواهد داد. علاوه بر 720S و هایپرکار سنا، مک لارن همچنین محصولات جدیدی را در سال‌های آینده معرفی خواهد کرد. این برند تا سال 2022 حداقل 12 خودرو معرفی خواهد کرد.

تونی جوزف رئیس مک لارن آمریکای شمالی می‌گوید:

ما در حال تجربه رشدی قابل‌توجه هستیم. قدم‌هایی به منظور اطمینان از حضور بهتر در این منطقه و همچنین سرویس بهتر خودروها برمی‌داریم تا در کلاس خودروهای پرفورمنس و لوکس حرف اول را بزنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟