جگوار با یکی از خودروهای لاکچری اش خداحافظی می کند

احتمالاً محصولات پرفورمنس R جگوار به زودی از خط تولید وداع خواهند کرد. مدیر طراحی بخش SVO جگوار آقای وین برگس به اتواکسپرس گفته که تریم های اسپورت R و SVR علیه یکدیگر کار کرده و شباهت‌های بین این دو نسخه می‌تواند مشتریان را سردرگم کند.

او گفته است:

صادقانه می‌گویم جگوار برند نسبتاً کوچکی بوده و احتمالاً در واقعیت فضای زیادی برای ارائه هر دو نسخه R و SVR ندارد. ما فهمیدیم که اف تایپ R و SVR علیه یکدیگر کار می‌کنند. واقعیت این است که اف تایپ R خودروی فوق‌العاده‌ای بوده و در برخی موارد نسخه SVR را به چالش می‌کشد.

در حال حاضر جگوار تریم های R و SVR را برای محصولات اسپورت و پرفورمنس خود ارائه می‌کند. حذف تریم R به این برند اجازه می‌دهد تا نسخه‌های SVR را به عنوان محصولاتی الهام‌بخش عرضه کند.

ظاهراً استارت این کار با شاسی‌بلند جدید اف پیس بوده که تنها در تریم های S و SVR عرضه می‌شود. اف پیس SVR دارای پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با قدرت 542 اسب بخار می‌باشد.

برگس در ادامه تصریح کرد:

ما تریم الهام‌بخش SVR را در سبد محصولات خود داریم و کارها را به خوبی انجام می‌دهد. در سبدی که دارای تریم R نیست SVR واقعاً می‌تواند بدرخشد. شما می‌توانید این روش را در شاسی‌بلند اف پیس ببینید.

جگوار هنوز نگفته چه زمانی مدل‌های R از خط تولید حذف خواهند شد. البته با در نظر گرفتن این موضوع که اف پیس فاقد چنین تریمی است بنابراین به نظر می‌رسد خاتمه تولید محصولات پرفورمنس R نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنیم خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370715 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟