احتمال غیبت مرسدس بنز در نمایشگاه دیرویت سال آینده

مرسدس بنز ماه گذشته در نمایشگاه خودروی دیترویت غوغا به پا کرد زیرا در این رویداد مهم شاهد رونمایی از نسل جدید G کلاس و همچنین مدل‌های متنوع دست پرورده AMG بودیم.

متأسفانه احتمال غیبت مرسدس در نمایشگاه سال آینده وجود دارد زیرا اتوموتیونیوز می‌گوید شاید این رویداد خودرویی مهم را نادیده بگیرد. هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما یکی از مدیران مرسدس که نامش منتشر نشده گفته است:

باید به رویدادهایی همچون دیترویت نگاه کرده و ببینیم که آیا با تقویم عرضه محصولات ما و همچنین فرمت نیازهایمان همخوانی دارند یا خیر.

این مدیر ناشناس همچنان می‌گوید شانس حضور دوباره مرسدس در دیترویت 2019 بسیار کم است اما این به معنی غیبت در رویداد سال 2020 نیست.

درحالی‌که این موضوع شبیه یک تداخل زمانی کوچک است اما مدیر مرسدس گفته است:

با تعداد مدل‌هایی که ما داریم، همیشه انتظار عرضه یک محصول جدید وجود دارد.

این منبع ناشناس گفته وقتی شما تصمیم به عدم حضور در رویدادی بگیرید چه دلیلی برای بازگشت از آن وجود دارد؟

در آینده اخبار بیشتری از تصمیم مرسدس را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد. البته جدای از همه این موضوعات، فهمیدن چرایی کم شدن علاقه خودروسازان به حضور در چنین رویدادهایی آن‌هم در عصر دیجیتال خیلی سخت نیست. اکثر خودروهای جدید هفته‌ها و حتی ماه‌ها قبل از حضور در نمایشگاه‌ها معرفی می‌شوند و مقایسه آنلاین این خودروها با رقبا برای مصرف‌کنندگان بسیار آسان‌تر از حضور فیزیکی در نمایشگاه‌ها می‌باشد.

نمایشگاه شیکاگوی این روزها بهترین مثال از تغییر اوضاع است. این نمایشگاه اگرچه شاهد برخی رونمایی‌های جذاب خواهد بود اما سرخط اخبار این رویداد به خودروهایی همچون هیوندای سوناتا هیبریدی و فولکس‌واگن آرتئون اختصاص یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟