نسخه جدید شورولت کامارو با گیربکس 7 سرعته راهی خیابان ها می شود

شورولت در حال کار بر روی نسخه فیس لیفت کامارو بوده و بنا به گزارش اتوگاید این خودرو با گیربکس 7 سرعته دستی متعلق به کوروت نیز در دسترس خواهد بود.

این نشریه اخیراً به سندی از California Air Resources دست یافته که در آن به آپشن های پیشرانه و گیربکس شورولت کامارو و کوروت 2019 اشاره شده است. این سند نشان می‌دهد هر دو خودرو با پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری عرضه خواهند شد اما لیست آپشن های کامارو به این نکته اشاره می‌کند که سه گیربکس قابل انتخاب خواهند بود. دو گزینه اولی که شامل 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک هستند نسبت به قبل تغییری نکرده‌اند اما سومین گیربکس همان نسخه 7 سرعته دستی است که در کوروت نیز قابل انتخاب می‌باشد.

معمولاً اسنادی از این دست در آینده تغییر می‌کنند اما مهندس ارشد کوروت قبلاً به مزیت‌های گیربکس یاد شده اشاره کرده و گفته است: “گیربکس 7 سرعته باعث می‌شود راننده کنترل واقعی سه پدال را داشته باشد و با سیستم همخوانی دور پیشرانه فعال تعویض‌های فوق‌العاده را تجربه نماید. این گیربکس همچنین دارای فلایویل خاص و کلاچی دو صفحه‌ای بوده که باعث کیفیت تعویض دنده عالی‌تر می‌شود.”

جزئیاتی زیادی از کاماروی فیس لیفت منتشر نشده اما مدیران قبلاً گفته‌اند به دنبال راه‌هایی برای قابل‌ابتیاع‌تر کردن کامارو بوده و شاید این امر باعث عرضه مدل ارزان‌تری شود که می‌تواند از پیشرانه 8 سیلندر استفاده کند. هم‌اکنون ارزان‌ترین مدل 8 سیلندر کامارو قدرت 37 هزار دلاری دارد که 1905 دلار گران‌تر از فورد موستانگ GT 2018 می‌باشد.

شورولت همچنین گفته که روی پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو نیز تمرکز دارند. این پیشرانه هم‌اکنون قدرت 275 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتون متری داشته که به‌طور قابل‌توجهی کم‌توان‌تر از خروجی 310 اسب بخاری پیشرانه 4 سیلندر 2.3 لیتری موستانگ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟