نسخه جدید آئودی برادر دوقلوی لامبورگینی اوراکان

دیگر خبری از نسخه V8 آئودی R8 نیست و مدل جدید تنها با یک پیشرانه تنفس طبیعی 5.2 لیتری 10 سیلندر وی شکل، روانه بازار Store شده است که در نوع خود چیز بدی محسوب نمی‌شود. البته شما می‌توانید این پیشرانه را در دو سطح متفاوت از توان خروجی خریداری نمایید. نسخه معمولی R8 V10 با قدرت 533 اسب بخار و مدل پلاس با 602 اسب بخار قدرت، در دسترس مشتریان خواهد بود. هر دو نسخه R8 هم به شکل کوپه و هم اسپایدر عرضه خواهند شد.

مدل Mk2 R8 در سال 2015 به عنوان جانشین خودروی دوست داشتنی R8 که از سال 2006 در خط تولید قرار داشت، به جهانیان عرضه شد.

نسخه جدید که به نوعی برادر دوقلوی لامبورگینی اوراکان محسوب می‌شود، از پلتفرم آلومینیوم-کامپوزیتی و پیشرانه یکسان با اوراکان بهره‌مند شده است. گفته می‌شود که احتمالا این پیشرانه یکی از آخرین انواع خود باشد که با تعداد یکسان سیلندر، حجم بالای 5 لیتر و بدون استفاده از توربوشارژر، توان‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد.

تا این لحظه خبری از نسخه دستی نیست و کلیه R8ها به گیربکس «اس ترونیک» هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده‌اند و نیروی پیشرانه نیز از این طریق به کلیه چرخ‌ها با تمایل بیشتر به سمت چرخ‌های عقب، منتقل می‌شود.

از ابتدای سال 2018 نسخه لیمیتد ادیشن تحت عنوان R8 RWS وارد بازار خواهد شد که به احتمال زیاد دیفرانسیل عقب خواهد بود.خودروی مورد بررسی در اینجا از نوع کوپه چهارچرخ محرک بوده و در عین حال ارزانترین مدل از این خودرو نیز هست. رنج قیمتی انواع R8 از مبلغ 112,450 پوند برای نسخه لیمیتد ادیشن کوپه شروع شده و به 149,820 پوند در مدل پلاس اسپایدر ختم می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟