آئودی، متفاوت‌تر از همیشه راهی خیابان ها می شود

آئودیبرای دیدن اینکه طراحی‌های آئودی در چند سال اخیر کاملاً تکراری بوده‌اند نیازی نیست که یک متخصص طراحی باشید اما این موضوع مهم تغییر می‌کند. در حقیقت تغییر زبان طراحی آئودی قبلاً با معرفی کراس اوور Q2 اصلاح شده است. همچنین سدان پرچم‌دار A8 و مدل A7 اسپورت بک نیز نشان می‌دهند که آئودی خط طراحی نوینی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل آئودی آقای راپرت استادلر در گفت‌وگو با اتوکار گفته که چرا ارباب حلقه‌ها سبک محافظه‌کاری را در پیش گرفته بود. این امر به خاطر قابل تشخیص بودن محصولات در بازارهای جدیدتر و نوظهور بوده و مثال بارز آن بازار Store چین است. هم‌اکنون برند لوکس گروه فولکس‌واگن در چین محبوب بوده و آئودی می‌تواند زبان طراحی خود را تغییر دهد و هر خودرویی ظاهر خاص خود را داشته باشد.

audi e-tron quattro concept

استادلر قویاً باور دارد تفاوت بیشتر بین محصولات باید صورت بگیرد مخصوصاً اینکه هر خودرو حدود 6 سال در خط تولید بوده و هر خودرو باید دارای طراحی جذاب در طول زندگی چندین ساله خود داشته باشد. کراس اوور کاملاً الکتریکی E-Tron می‌تواند رایحه‌ای تازه را به ارمغان بیاورد. نمونه تولیدی این خودرو اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و در سال 2019 نیز شاهد رونمایی از مدل شیک E-Tron اسپورت بک خواهیم بود.

Audi E-Tron Sportback Concept

با خلاص شدن از شر پیشرانه‌های احتراق داخلی در آینده و استفاده از قوای محرکه الکتریکی، طراحان آئودی آزادی Freedom عمل بیشتری برای بازی با ابعاد خواهند داشت و در بحث طراحی روش بسیار متفاوتی را در پیش خواهند گرفت. اورهنگ‌های کوتاه‌تر نیز به همراه کاپوت‌های کوتاه‌تر و دیگر تغییرات باعث خواهند شد طراحی کلی جذاب‌تری ایجاد شود.

نسل جدید آئودی A6

دستور کار بعدی آئودی عرضه نسل جدید A6 در ماه‌های پیش رو است. انتظار داریم یک A8 با ابعاد کوچک‌تر را در آینده ببینیم. دیگر برنامه مهم آئودی عرضه مدل Q8 در سال جاری می‌باشد که نسخه کوپه مانند از شاسی‌بلند بزرگ Q7 محسوب می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟