تا پایان سال 2020بی ام و 26 خودروی لوکس خود را راهی خیابان ها می کند

 گزارشات حاکی از آن است که خودروساز لوکس آلمانی، بی ام و تصمیم دارد تا پایان سال 2020 تعداد 26 خودروی M جدید یا اصلاح شده را معرفی کند.

گفته می شود هر خودرو در خط تولید بی ام و برای ساخت نسخه ای M یا M پرفورمانس در نظر گرفته شده است. این خودروساز تصمیم دارد به تدریج فروش خودروهای M را به بیش از 100 هزار دستگاه در سال افزایش دهد.

هم چنین گزارش شده است که بی ام و تصمیم دارد نسخه های M از X3، X4 و Z4 جدید و سری 8 را نیز معرفی کند. گمان می رود تمام خودروهای M پرفورمانس این برند که شامل مدل هایی از X2، سری 3 جدید و X7 نیز می شود، با ساختارهای چهار چرخ فعال ارائه شوند. هم چنین تصور می شود این خودروساز آلمانی اکنون به نسخه های M پرفورمانس از سری 4 GT، نسل دوم سری 4 کوپه و کابریولت نیز فکر می کند.

بی ام و تصمیم دارد بی ام و M3 کاملا جدید را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 معرفی کند. این مدل جدید دارای قطعات فیبر کربنی خواهد بود که کاهش وزن 50 کیلوگرمی آن کمک می کنند. این خودرو که بر أساس پلتفرم CLAR ساخته می شود بهره وری بیش تری از آلومینیوم و استیل مقاوم دارد. گمان می رود توان این خودرو نیز با افزایش 10 درصدی به حدود 459 اسب بخار برسد در حالی که توان مدل کنونی آن 413 اسب بخار است. اطلاعات بیش تر در مورد خط تولید M جدید بی ام و به زودی اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟