کمک آموزش و پرورش به دانش آموزان سادات / توضیحات مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد + صوت

دانش آموزان سادات / اخیرا نامه ای مبنی بر اهدای تبلت به دانش آموزان سادات منتشر شده است. در این نامه تاکید شده است که اسامی دانش آموزان سادات بی بضاعت جمع آوری شده است. آموزش و پرورش می خواهد با کمک خیرانی برای دانش آموزان سادات بی بضاعت تبلت تهیه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، اخیرا نامه ای در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر این که وزارت آموزش و پرورش از استان ها درخواست کرده است که اسامی دانش آموزان سادات بی بضاعت را اعلام کنند تا برای آنها تبلت تهیه و ارسال شود. نامه منتشرشده در فضای مجازی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

در همین راستا، در خصوص این که به چه دلیل تنها آموزش و پرورش به فکر تامین تبلت برای دانش آموزان سادات افتاده است، با حمید محمدی زاده، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو داشتیم که وی در این خصوص به خبرنگار اجتماعی رکنا چنین توضیح داد: نامه منتشرشده پیوست نامه ای از گذشته است که آموزش و پرورش با بیان این که خیر یا خیرانی خواستار کمک به دانش آموزان سادات شده اند، از استان ها درخواست اسامی دانش آموزان سادات را کرده است و ما نیز در همین راستا اسامی را ارسال کردیم.

وی تاکید کرد که نمی داند این نامه چگونه در فضای مجازی منتشر شده است.

دانش آموزان سادات

توضیحات کامل محمدی زاده را در فایل زیر بشنوید.

کدخبر: 734910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟