آخرین مهلت توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت و ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی

آزمون کاردانی به کارشناسی برگزار می شود و مهلت ثبت نام در آن امشب به پایان می رسد.

بنا به اعلام سازمان سنجش مهلت توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت امشب به پایان می رسد.

به گزارش رکنا، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۱ خرداد تا ساعت ۲۴ امروز جمعه چهارم تیر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت بوده است.

متقاضیان شرکت در کنکور دکترای علوم پزشکی می‌توانند تا پایان امشب به سایت sanjeshp.ir رفته و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ را دریافت کنند.

داشتن پرینت کارت کنکور دکترا علوم پزشکی به همراه کارت شناسایی معتبر از الزامات حضور در کنکور دکتری وزارت بهداشت است.

بر اساس تصمیم شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های نوبت سوم، صبح روز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰ به شیوه الکترونیک در دانشگاه های محل حوزه آزمون برگزار شود. آزمون سایر نوبت ها به شکل کاغذی برگزار خواهد شد.

بر این اساس آزمون رشته های فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، علوم بیومدیکال مقایسه ای، علوم تغذیه، علوم تشریحی، نانوفناوری پزشکی، فارماکولوژی پزشکی، اخلاق پزشکی، شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، گفتاردرمانی و ارگونومی به صورت الکترونیک برگزار می شود.

بنابراین داوطلبانی که آزمون آنها به صورت الکترونیکی است می توانند در روز آزمون همراه خود مداد یا خودکار داشته باشند اما همراه داشتن هرگونه یادداشت یا برگه چک نویس ممنوع است. به این داوطلبان در جلسه آزمون برگه چک نویس مهر شده توسط حراست دانشگاه، داده خواهد شد تا در صورت نیاز استفاده کنند و در پایان آزمون این برگه ها جمع آوری خواهد شد.پس از پایان آزمون، دفترچه سوالات جمع آوری خواهد شد.

همچنین داوطلبانی که آزمون آنها به شکل کاغذی است باید پس از پایان آزمون پاسخنامه و دفترچه سوالات خود را به مسوولان برگزار کننده تحویل دهند.

ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه آغاز شد و با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا جمعه ۴ تیرماه تمدید شد و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیانی که برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون فوق اقدام نکرده‌اند با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و فراهم کردن امکان ویرایش می توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفت.

زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آخر وقت جمعه چهارم تیر پایان می یابد. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

کدخبر: 699642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟