کارگران سرداران سازندگی کشور هستند

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی؛حجت الاسلام سید سلمان ذاکر  با بیان اینکه کارگران سرداران سازندگی کشور هستند اظهارداشت :مشکلات کارگری در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران نیز این مشکلات وجود دارد بنابراین همه باید با تمام توان برای حل مشکلات جامعه کارگری تلاش کنیم.
این نماینده خانه ملت خاطر نشان ساخت: توسعه و تولید کشور به همت و تلاش جامعه شریف کارگری وابسته است نباید بگذاریم مشکلات معیشتی و اقتصادی به این قشر فشار وارد کند.
حجت الاسلام ذاکر اظهار کرد: مجلس و دولت پای کار هستند تا مشکلات کارگری را حل کنند و تاکنون نیز اقداماتی ازجمله افزایش حقوق، حل بیمه تامین اجتماعی کارگران بویژه کارگران فصلی و ساختمانی انجام شده اما بااین وجود نسبت به تورم موجود کشور ؛شرمنده کارگران و خانواده هایشان هستیم.
وی یاد آور شد: برای حل مشکل بیمه کارگران و برخورداری کلیه کارگران از بیمه تامین اجتماعی، تلاش هایی انجام شد، منابع مالی آن تصویب، در نظر گرفته و ابلاغ و در مرحله اجرا قرار دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید امنیت شغلی کارگران تامین شود، خاطر نشان کرد: با حل مشکل جامعه کارگری و بهبود معیشت و رفاه کارگران می‌توان تولید را افزایش و تورم را مهار و اقتصاد کشور را تقویت کرد.
وی ادامه داد: در کنار حمایت دولت و مجلس، مردم نیز باید برای کمک به کارگران با خرید کالاهای ایرانی از کارگر ایرانی و اقتصاد کشور حمایت کنند.
کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟