ابتلای ۱۴ نفر در ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی به کرونا طی۲۴ ساعت گذشته

دکتر جواد آقازاده افزود: از این تعداد ابتلای جدید، آزمایش پنج نفر در بوکان، سه نفر در هر یک از شهرستان‌های ارومیه و نقده و یک نفر در شهرستان‌های شاهین‌دژ، میاندوآب و پیرانشهر مثبت شده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های خوی، مهاباد، سلماس، سردشت، ماکو، چایپاره، اشنویه، چالدران، پلدشت، شوط و تکاب گزارش نشده‌است.

وی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۱۳۹ نفر، بوکان ۵۵ نفر، خوی ۳۶ نفر و شاهین دژ ۲۵ نفر رسید.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون ۱۹ نفر در میاندوآب، ۱۷ نفر در هر یک از شهرستان های مهاباد و تکاب و ۱۶ نفر در نقده به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که کرونای ۹ نفر در سلماس، هشت نفر در هرکدام از شهرستان‌های سردشت و ماکو و ۶ نفر در پیرانشهر مثبت اعلام شده‌است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون چهار نفر در چایپاره، چهار نفر در اشنویه، ۲ نفر در چالدران، یک نفر در پلدشت و یک نفر در شوط به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایرنا ۳۶۷ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۲۳ نفر فوت کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟