به گزارش رکنا، دکتر جواد آقازاده گفت: با این آمار تعداد مبتلایان در ارومیه به ۱۱۸ نفر و در خوی به ۳۴ نفر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: این آمار نشان‌دهنده سهم ۳۹ درصدی ارومیه از کل مبتلایان استان است که البته روند افزایشی در این خصوص را همچنان شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر در بوکان، چهار نفر در هرکدام از شهرستان های شاهین‌دژ و نقده، سه نفر در مهاباد و یک نفر در هرکدام از شهرستان های اشنویه، ماکو و پلدشت به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد موارد مثبت در شهرستان‌های پیرانشهر، چالدران، شوط، چایپاره، تکاب، سردشت، سلماس و میاندوآب نبودیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

آقازاده گفت: با این افزایش، تعداد مبتلایان در بوکان به ۴۳ نفر، شاهین‌دژ ۲۰ نفر، میاندوآب ۱۷ نفر، مهاباد ۱۵ نفر، نقده ۱۳ نفر و تکاب به ۱۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک رقمی بوده به طوری‌که کرونای هشت نفر در سلماس و ۶ نفر در سردشت مثبت اعلام شده‌است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون چهار نفر در چایپاره، چهار نفر در اشنویه، چهار نفر در ماکو و یک نفر در پیرانشهر به کرونا مبتلا شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به ابتلای یک نفر در پلدشت به بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: در حال حاضر تنها ۲ شهرستان استان شوط و چالدران عاری از کروناست ولی مردم این شهرستان‌ها نیز باید نظیر مناطق دیگر موارد پیشگیری را به صورت کامل رعایت کنند.

 ۳۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۱۷ نفر فوت کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟