امین امینیان: جشنواره مجسمه سازی با برف در هشترود برگزار می شود

به گزارش رکنا ،   امین امینیان  در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه مدت طولانی بود کودکان امکان استفاده از طبیعت و محیط زیست را نداشته باشند سعی می کنیم  با رعایت پروتکل های بهداشتی فضای شاد و دلنشینی را برای بچه ها ایجاد کنیم تا در دل طبیعت و در فضای دلنشین برف و در فضای باز مجسمه های برفی بسازند و در یک مسابقه جدی شرکت کنند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد:نگاه ساده و کودکانه نسبت به موضوع، تولید آثار با روش و تکنیک های اجرایی مختلف، نگاه تخصصی ایده پردازانه، متناسب همراه با ارائه فرم و ایجاد بافت و نیز توجه به جزئیات با استفاده از خاصیتهای برف از مهمترین شاخصه های بخش های کودکان، آماتور و حرفه ای در این جشنواره خواهد بود.

این مسئول در بیان اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد: اعتلای فرهنگ شهروندی توسط شهروندان، ایجاد شور و نشاط در جامعه بویژه در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و جذب استعدادهای هنری و خلق آثار فاخر حجمی برفی و... از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

امینیان خاطر نشان کرد: در کنار این جشنواره نیز می توان از غذاهای محلی روستاهای هشترود نیز که توسط بانوان روستایی پخته شود از جمله آش های معروف که در فصل زمستان در این روستا ها پخته می شود همچنین در  کنار این جشنواره می توان از پتانسیل های دیگر شهرستان نیز در این جشنواره استفاده کرد.

امینیان متذکر شد:زمان جشنواره در اسرع وقت اعلام خواهد شد وبه صورت خانوادگی برگزار خواهد شد. احتمالا یا اواخر دی ماه یا به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک بهمن این جشنواره برگزار خواهد شد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟