برنامه های هفته بسیج کلا مسجد محور خواهد بود

 

به گزارش رکنا، سرهنگ مالک ناجی فرمانده سپاه ناحیه هشترود در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: در خصوص بسیج و بسیجیان همان فرمایش حضرت امام (ره) کافی است که خلوص و صفا را ویژگی اصلی این قشر عنوان کردند و آرزوی محشور شدن با آنها را در روز قیامت داشتند.

 

وی افزود: برای گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان هشترود بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه پیش بینی شده که در سطح پایگاهها اجرا خواهد شد.

 

ناجی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری دوره های سواد رسانه ای در سطح فضای مجازی، اهدای جهیزیه، برگزاری مسابقات ورزشی، راه اندازی ۲ مورد تعاونی خیاطی و ۶ صندوق قرض الحسنه تحت حمایت بسیج سازندکی همراه با اجرای میزخدمت و پویش همکلاسی مهربان بخشی از برنامه های گسترده پیش بینی شده برای این هفته می باشد.

 

وی تاکید کرد: نمایش اقتدار بسیجیان نیز در قالب تجمع بسیجیان در روز سه شنبه ۳ آذر در هشترود و نظرکهریزی برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هشترود خاطرنشان کرد: مقرر گردید که از فعالان طرح شهید سلیمانی که در ۲ سال اخیر ایام کرونا جانانه خدمت کرده اند نیز تجلیل شود.

 

ناجی تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج معرفی بسیج و همچنین ارائه عملکرد بسیج به عنوان یک الگوی نمونه در کشور است.

 

وی بیان کرد: محوریت در کلیه برنامه های این هفته مساجد هستند و قرار است در این هفته قرارگاههای محله اسلامی در مساجد راه اندازی شوند.

 

ناجی یاداور شد: ۲ پایگاه بانوان و برادران هشترود نیز در نمایشگاه استانی دستاوردهای بسیج شرکت خواهند کرد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟