برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش به ریاست بخشدار نظرکهریزی

به گزارش رکنا، روز دوشنبه بخشدار نظرکهریزی در این جلسه از فعالیت های چشمگیر آموزش و پرورش منطقه در جهت جذب خیرین و اجرای ۹ مدرسه خیرساز در منطقه تقدیر کرده و افزود: ساخت مدارس خیر ساز بهترین فرصت برای نوسازی مدارس دارای بافت فرسوده است که با توجه به نیاز بعضی از مدارس منطقه به بازسازی و مقاوم سازی، آموزش و پرورش نظرکهریزی را نیازمند ساخت فضاهای آموزشی جدید و نوساز دانست.

سیفی با اشاره به موقعیت و قدرت شوراهای آموزش و پرورش در تاثیر گذاری و ارتقای وضعیت آموزشی و پرورشی اظهار داشت: استفاده ویژه از پتانسیل های شوراهای آموزش و پرورش در جهت ارتقاء تعلیم و تربیت و فضاهای فیزیکی و کمک به جذب خیرین مورد اهتمام اعضاء این شورا در منطقه قرار گیرد و با حضوری فعال در جلسات شرکت نمایند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از شروع نهضت مدرسه سازی و فعالیت های آموزشی و پرورشی مناسب در نظرکهریزی افزود: مدرسه سازی توسط خیرین به عنوان باقیات و صالحات است که فراهم نمودن شرایط برای امکان تحصیل دانش آموزان در فضای امن از کارهای خیر ماندگار است.

این مقام مسئول به فلسفه شورای آموزش و پرورش نیز اشاره داشت و افزود: هم فکری و اتخاذ تصمیمات لازم و سازنده در راستای تعلیم و تربیت از برنامه و اهداف شورای آموزش و پرورش منطقه است.

سیفی ضمن تبریک پیشاپیش هفته معلم، بر لزوم مشارکت ادارات منطقه در راستای تکریم مقام معلم تاکید کرد و هفته معلم را فرصتی مناسب جهت بازشناسی منزلت معلم و مقام شامخ معلمان برشمرد.

وی همچنین به اقدامات ابتکاری و فعالیت های آموزشی و پرورشی مناسب مدارس منطقه نیز اشاره داشت و بیان کرد: با برگزاری امتحان جامع و هماهنگ منطقه ای در تمامی پایه های تحصیلی چه به صورت آنلاین در شبکه شاد و در مدارس روستایی به صورت حضوری می توانیم آمادگی دانش آموزان را بسنجیم که نتیجه این ابتکارات، رسیدن به رتبه های برتر و موفقیت است.

بخشدار نظرکهریزی به ظرفیت آموزش و پرورش در مهار ویروس منحوس کرونا نیز اشاره داشت و افزود: با استفاده از ظرفیت شبکه شاد روند کنترلی فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مدارس منطقه به خوبی اجرا گردیده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه همه جانبه به حوزه آموزش و پروش لازمه تحقق عدالت آموزشی است؛ به اهمیت به کارگیری نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و ادامه داد: معلمان توانمند و به روز دانش آموزان آگاه‌تری تربیت می‌کنند و بهره مندی از معلمان به روز و متخصص در منطقه یکی از ارکان عدالت آموزشی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟