جلسات باید نتیجه بخش باشد

به گزارش رکنا، وی گفت:وقتی جلسه ای برگزار می کنیم باید بعداز پایان جلسات مصوبه ای که تصویب شده است را باید پیگیر باشیم .

امینیان ادامه داد:تسهیلاتی که برای جوانان پرداخت می شود نباید بدون هدف باشد واقداماتی که بعداز پرداخت تسهیلات انجام می گیرد توسط ادارات متولی انجام گیرد تا تسهیلات دریافتی در جای خود نشسته باشد.

فرماندار هشترود تاکید کرد: ما باید استعداد جوانان را شکوفا کنیم ودر جهت شکوفا سازی استعداد ها گامهای مثبتی برداریم.

نماینده عالی دولت در هشترود در ادامه به برنامه ریزی دقیق در مورد پرداخت تسهیلات اشاره کرد وافزود:باید دانش‌آموزان و دانشجویان را در کنار فراگیری علم و دانش با مهارت‌های مختلف زندگی و برای تولید و اشتغال در آینده، تعلیم داد که اجرای آن نقش مهمی در حل بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی شهرستان دارد.وتسهیلات بانکی در آن زمان باعث ترقی وپیشرفت منطقه می شود.

امینیان متذکر شد:با توجه به اینکه مهارت آموزی نقش تأثیرگذاری در توانمندسازی افراد برای ایجاد اشتغال پایدار دارد، ضروری است امکانات و منابع مالی در اختیار کسانی قرار گیرد که مهارتهای آموزش فنی و حرفه ای را در خصوص آن شغل فرا گرفته باشند در همین راستا زمینه اعطای وامهای خوداشتغالی به این افراد هم ثمر بخش خواهد بود .چون تسهیلاتی که دریافت می کنند می توانند در مسیر درست آن بگارگیری نمایند چون هم مهارت دارند وهم آمادگی لازم جهت اشتغال پایدار.

فرماندار هشترود در آخر از بانکهای عامل خواست به افرادی که تسهیلات اشتغال پرداخت می کنند رصد نمایند وببینند که واقعا این فردی که تسهیلات دریافت کرده است چه مقدار در جهت ایجاد اشتغال اقدام کرده است .وبرنامه ریزی که آن فرد انجام داده آیا به نفع شهرستان است یا خیر.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟