آمارهایی که در جلسات ثبت وقایع حیاتی ارائه می شود باید دقیق وبه روز باشد

به گزارش رکنا، وی ادامه داد:متاسفانه آمارهایی که ارائه می گردد درست نیست وادارات متولی باید ارقام وآمارها را دقیق ثبت کنند وبعدا ارائه نمایند چون آمار غلط باعث می شود در برنامه ریزی ها با مشکلات عدیده ای روبرو شویم.

امینیان از اداره ثبت احوال خواست که تعداد ازدواج وطلاق که مورد هشترود است احصا نمایند وهر کجا که اتفاق افتاده را دربیاورند وبعد از جمع بندی در جلسات ارائه نمایند.

فرماندار هشترود متذکر شد:وقتی آمارها وتحلیل ها دقیق ارائه نمی شود نمی توان روی آن آمار راهکار ارایه کرد ودر حل وفصل آن معضل اقدام نمود.

وی اظهار خوشحالی کرد :طبق آمار شبکه بهداشت ودرمان مهاجرت معکوس در شهرستان اتفاق افتاده است واین جای خوشحالی است که فعالیت هایی که در زمینه های مختلف از جمله در زمینه کشاورزی ودامداری وساختمان سازی وپرداخت تسهیلات باعث شده است که افراد به شهرستان هشترود مهاجرت نمایند.

فرماندارهشترود مهاجرت ورودی را ۱۵۰۹مورد در مقابل ۱۳۱۶مورد مورد خروجی عنوان نمود وافزود:این جای بسی خوشحالی است که این اتفاق خوب در هشترود اتفاق افتاده است وامیدواریم ادامه داشته باشد.

فرماندار هشترود در آخر از شهرداری خواست که به آرامستان محله گنجینه کتاب نیز سروسامان دهد واگر قرار است هیات امنا انتخاب کنند هرچه زودتر این کار انجام گیرد ودر غیر این صورت خود شهر وظیفه اش سروساماندهی به آرامستانهای داخل شهر است ودر روستاها نیز دهیاران همچین وظیفه ای دارند‌.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟