دعوت شهردار از هشترودی ها برای پرداخت عوارض

به گزارش رکنا، پورصادق شهردار هشترود در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از تمام شهروندان درخواست داریم تا پایان سال نسبت به پرداخت بدهی املاک خود اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: طبق مجوز شورای اسلامی شهر برای کلیه عوارض ها و بدهی ها تا 25 درصد تخفیف اعمال می گردد.

پورصادق از شهروندان خواست تا از این فرصت استفاده نموده و نسبت به پرداخت بدهی املاک خود اقدام نمایند.

وی افزود: از آ‎نجا که توسعه و آبادانی هر شهری مستلزم مشارکت شهروندان است و هزینه های عمرانی و جاری شهرداری تماماً از عوارض پایدار و ناپایدار تأمین می گردد لذا پرداخت به موقع عوارض کمک شایانی برای حل معضلات شهر خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم قدرشناس شهرستان هشترود استحضار دارند که در سال اخیر شهرداری به تعهدات و وعده های خود طبق برنامه جامه عمل پوشانده و عملیات عمرانی گسترده ای که طی سال جاری در سطح شهر انجام شده و این حجم کار و رضایتمندی مردم عزیز در نوع خود در این شهر بی سابقه بوده است.

پور صادق اظهار داشت: اکنون نوبت شهروندان و همشهریان بزرگوار و قدرشناس است تا به کمک و یاری شهرداری شتافته و با حضور گسترده خود نسبت به پرداخت عوارض و بدهی املاک خود اقدام نمایند.

پورصادق حمایت و رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری را بزرگترین پشتوانه و انگیزه خود خواند و افزود: تا وقتی لطف بیکران حضرت حق و حمایت مردم عزیز این شهر بدنبال این بنده حقیر است با تمام توان برای عمران و آبادانی این شهر تلاش خواهم کرد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: این نوید را می دهم در سال آینده به حول و قوه الهی و با حمایت مردم بزرگوار کارهای بسیار بزرگ و در خور توجهی برای این شهر و مردم عزیز این شهر انجام بگیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟