آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری هشترود

به گزارش رکنا، پورصادق شهردار هشترود در گفت و گوبا خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: از آنجایی که جوانان نقش قابل توجهی در مجموعه جمعیتی شهرستان ایفا می کنند، شهرداری هشترود تاسیس و راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را در دستور کاری خود قرار داد و با تصویب شورای اسلامی شهر، این باشگاه فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی افزود: برای اولین بار در شهرداری شهرستان بودجه فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده است لذا رشته های ورزشی براساس استعداد و ظرفیتی که دارند از این بودجه بهره مند خواهند شد.

وی یکی از مهمترین اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را کشف و پرورش استعدادهای رشته های مختلف ورزشی عنوان کرد و اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری فعالیت خود را با سه رشته ورزشی فوتسال، فوتبال و تکواندو شروع کرده که هفته پیش به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر مسابقات چهارجانبه فوتسال بین تیم های فوتسال شهرستان برگزار ، به تیم های برتر و هیات داوری جوایزی اهدا شد.

شهردار هشترود ادامه داد: تیم فوتسال شهرداری تشکیل شده و به مسابقات استانی اعزام خواهد شد که قسمتی از هزینه های اعزام و شرکت در مسابقات را شهرداری پرداخت خواهد نمود.

وی با تاکید به استفاده از تمامی ظرفیت های شهرداری برای توسعه فرهنگی ورزشی شهر گفت: تمام رشته های ورزشی در حوزه بانوان و آقایان با اعلام آمادگی و ارائه درخواست می توانند از سالن ورزشی شهرداری استفاده نمایند.

پورصادق از حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان جهت همراهی و همکاری در پیشبرد اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی قدردانی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟