نواخته شدن زنگ انقلاب  در دبیرستان های آیت الله خامنه ای و فاطمه الزهرا شهر نظرکهریزی

به گزارش خبرنگار رکنا در خجسته سالروز بازگشت امام راحل(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مراسم استقبال از انقلاب در دبیرستان های آیت الله خامنه ای و فاطمه الزهرا شهر نظرکهریزی نواخته شد.

اسفندیار حسن زاده رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه مبارک فجر یادآور فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای ارزشمند و اهداف عالی انقلاب است.

وی افزود: عظمت و اقتدار امروزی ایران در هیچ برهه ای از تاریخ ایران دیده نشده است و وظیفه همه ما و بخصوص نسل جوان و دانش آموزان حفظ آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

حسن زاده رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی در این مراسم ضمن ادای احترام نسبت به شهدای بزرگوار انقلاب و سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان به خودباوری، عزتمندی و استقلال دست یافتند و با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم های گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

حسن زاده در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به شرایط موجود و فشارهای سیاسی و اقتصادی و هجمه های فرهنگی با وجود ۳۰۰ شبکه معاند که غرب بر علیه کشور عزیزمان راه انداخته است، گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در این مراسمات روحیه نشاط و حس امید را به نسل جدید بیشتر انتشار داد و دانش آموزان را از خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب مطلع نمائیم تا با آگاهی بیشتر از عملکرد ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران، به استقبال جشن‌های پیروزی و ایام الله دهه فجر بروند.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت آگاه ایران اسلامی و بهترین فرصت برای نمایش اتحاد است چراکه دشمنان درصدد ضربه زدن به این انقلاب هستند و همواره باید عزت و سربلندی خود را حفظ کنیم.

وی در پایان افزود: دهه فجر سالروز استقلال ایران از چنگال ستمکاران است و یادآور همان روزهایی است که خون بر شمشیر پیروز شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، افزود: مکتب امام خمینی(ره) درس دین داری، وطن پرستی و از خودگذشتگی و ایثار است.

وی ولایت پذیری را شعار اصلی برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: ولایت پذیری ریشه در آموزه های دینی ما دارد و به برکت همین ولایت مداری توانسته ایم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: دهه مبارک فجر و آرمان و اندیشه های امام راحل یادآور روزهایی است که حق بر باطل پیروز شد و همه ملت ایران را از زیر سلطه ستمگران نجات دادند.

در ادامه این مراسم زنگ انقلاب به صورت نمادین توسط مسئولین به صدا درآمد و در ادامه نیز تمثال مبارک امام خمینی(ره) همزمان با ورود تاریخی ایشان به ایران توسط مسئولین منطقه و دانش آموزان گلباران شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟