یخ بندان در خیابان ها وکوچه های فرعی هشترود + عکس

به گزارش رکنا، برف یکی از نعمت های خداوند متعال است که در فصل زمستان نازل می شود درست است که بارش برف وباران سود فراوان برای ساکنین زمین از جمله کشاورزان دارد ولی اگر بعد از بارش برف کوچه ها وخیابانها برف روبی نگردد ونمک پاشی نشود در اثر یخبندان هر آن احتمال لیز خوردن وسائط نقلیه واهالی که در حال تردد هستند وجود دارد کاش نیروهای زحمت کش خدمات شهری که بلافاصله بعداز بارش برف خیابانهای اصلی را برف روبی ونمک پاشی می کنند یک سری هم به کوچه ها وخیابانهای فرعی بزنند وبا چند بیل نمک پاشیدن باعث آب شدن برف کوچه ها ی فرعی نیز بشوند تا اهالی برای رفت وآمد دچار مشکل نشوند.

واز ترس لیز خوردن وبالطبع شکستگی قسمتی از بدن مجبور نباشند که تاتی تاتی راه بروند ویا وسیله نقلیه ای که می خواهد از کوچه عبور کند در اثر لغزندگی رقص بندری نکند .مخصوصا، افراد مسن وکودکان که همیشه در معرض خطر لیز خوردن وافتادن هستند. پس ای که از کوچه های یخبندان فرعی شهر مامی گذری؟!!!.بر حذر باش که دست وپا می شکند یخهایش!!!

آقای شهردار وشوراهای محترم در خیابانها وکوچه های فرعی شهر نیز مردم زندگی می کنند.به فکر آنها نیز باشید. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

photo_2021-01-22_09-53-17

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟