برگزاری یادواره شهدای  هسته ای در هشترود

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان امام جمعه هشترود در این یادواره گفت: بسیجیان همیشه در مسیر انقلاب پای کار هستند ودرراه آرمانهای مقدس این انقلاب در همه زمینه ها شبانه روز در تلاش وفعالیت هستند.

وی ضمن تشکر از مجریان وحاضرین در برنامه ادامه داد: شهید وشهادت بهترین درجه ومرتبه ای است که خداوند به فردی اعطا می کند. چون شهدا همیشه زنده اند ودر پیش پرودگارشان از رزق وروزی برخوردارند.

جعفریان یاد آور شد:خون شهیدان انقلاب را بیمه کرده است وحقیقتا شهید فخری زاده ،شهید علم وفناوری بود همانطور که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی شهید مدافع حرم بودند. هردو این شهیدان بزرگوار در راه این انقلاب الهی زحماتی کشیده اند که همه مردم وظیفه دارند که قدردان این زحمات وارزشها باشند.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه خون شهدا درخت دین را آبیاری می‌کند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست. وما باید به فرموده حضرت آقا همیشه وهمه جا یاد وخاطره شهدا را فراموش نکنیم وهمیشه به یاد این بزرگ مردان باشیم.

وی حفاظت از اهداف و آرمان شهدا را ضروری دانست و افزود: بزرگداشت شهدا لازم و ضروری است ولی تکریم واقعی شهدا پیمودن راه آنها از سوی همه مردم به ویژه مسوولان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان هشترود در ادامه به مقایسه شهید فخری زاده وحاج قاسم سلیمانی نیز پر داخت وگفت:این دوبزرگوار زندگی خود را در راه کمال دین وانقلاب واهداف پاکش نهاده بودند. ودر راه مقدس این انقلاب جان پاکشان را فدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفریان خاطر نشان کرد: اراده ملت ایران در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی نوپا و تازه تاسیس بود ولی به فضل اراده قوی، در اوج مظلومیت ولی در اوج اقتدار به سر برد و این ملت هر کجا اراده کردند اراده شان را به دشمن تحمیل کردند. وبا فکر وتفکر بسیجی توانستیم در همه زمینه ها به موفقیت هایی دست یابیم که همه این موفقیت ها زیر سایه تلاش شبانه روزی شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی وشهید محسن فخری زاده ها است وراه این شهیدان همچنان ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام جعفریان اظهار کرد: دشمنان ایران باید بدانند که با کشتن دانشمندان هسته‌ای ایران، نمی‌تواند کوچکترین ضعفی در رشد و پیشرفت این کشور ایجاد کنند.

امام جمعه هشترود بیان کرد: آشنایی با اهداف شهدا و آرمان‌های والای این خون‌های پاک و اشاعه این فرهنگ جامعه، حرکت در مسیر انقلاب را هموارتر می‌کند.

جعفریان در آخر شهدا را چراغ راه جوانان دانست وگفت: شهدا با ایمانی راسخ به راه خود و راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، با تاسی از مکتب عاشورا فرهنگی مبتنی بر مبانی دین اسلام پایه گذاری کردند تا همیشه تاریخ چراغ هدایت رهروانشان باشند.

وی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و افتخار ملت ایران هستند، یادآور شد: اولویت‌ها و الزامات انقلاب اسلامی در مقطع کنونی حرکت درمسیر اهداف شهدا و آرمانهای امام راحل را ضروری کرده است

لازم به ذکر است که این مراسم با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در مسجد جامع شهرستان هشترود برگزار شدآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟