رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود : نقش مردم در قطع زنجیره بیماری کرونا در جایگاه ویژه ای قرار دارد

به گزارش رکنا، یعقوب اباذری گفت: مردم مومن وخیرین عزیز در این مسیر می توانند در کنار هم به کمک افراد بی بضاعت بشتابند.

وی ادامه داد:شناسایی افراد بی بضاعت باید محله محور باشد وافراد می توانند با شناسایی افرادی که دور وبر شان هستند آنها را ساماندهی کرده ودر جهت کمک به این افراد پای کار بیایند.

اباذری خاطر نشان کرد:طرح کمک مومنانه در واقعی اقدامی است تا با کمک خیرین بتوانیم ضمن کاهش بخشی از مشکلات آسیب دیدگان لبخند شادی را بر چهره آنها بنشانیم.

وی بیان کرد: کسانی که در همه صحنه‌ها با مشارکت مؤثر و خوب درخشیده اند این بار نیز که شرایط کشور ویژه است باید در صحنه باشند تا به کمک همدیگر این دوران را با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم.

اباذری تصریح کرد: ده ماه مجاهدت شبانه روزی کادر درمانی در شهرستان را قدردان هستیم که اقدامات مؤثری چون غربالگری، تست بیماری و درمان و آموزش و اطلاع رسانی توانستند کارهای مؤثری انجام دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی هشترود در آخر به ترویج فرهنگ ومکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد وگفت: حاج قاسم بزرگوار نماد استکبار ستیزی بود وهمه مردم این بزرگ مرد را الگوی خود قرار داده اند وهمه وظیفه دارند که در جهت گسترش این فرهنگ شبانه روزی تلاش کنند ودر کارهای مومنانه هیچ وقت آرمانهای والای این شهید بزرگوار که فکر وذکرش کمک به مستضعفین جهان بود را از یاد نبرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟