تکریم ارباب رجوع وحفظ شخصیت آنها باید در ادارات مد نظر مسئولان باشد

هشترود / انبارته گفت: در این زمینه به دستور فرماندار محترم هر روز طبق برنامه وسرزده از چندین اداره بازدید می شود واز نزدیک با نحوه عملکرد آن ادارات وچگونگی پاسخ گویی به ارباب رجوع وهمچنین مشکلات خود اداره ونیز رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات مورد بازدید قرار می گیرد.

به گزارش رکنا، معاون فرماندار هشترود ادامه داد: بازدید ها از اصناف شهرستان نیز طبق برنامه صورت می گیرد تا با این کار از تخلفات احتمالی مانند گران فروشی، احتکار وهمچنین نظارت بر عملکرد اصناف بابت رعایت پروتکل های بهداشتی در باز دید ها مورد ارزیابی قرار گرفته و بررسی شود.

انبارته اضافه کرد: اگر احیانا در اداره ای شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشود به مسئول اداره تذکرات لازم داده می شود ودر مرحله دوم درصورت تکرار شدن طبق قوانین با آنها برخورد می شود.

انبارته اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت همه ادارات شهرستان باشد چرا که این مساله به بهبود خدمت رسانی به مردم منجر می‌شود.

دکتر انبارته ادامه داد: هدف از این بازدید‌های سرزده، ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات دهی ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات است.

وی تأکید کرد: فرمانداری هشترود بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای صیانت از حقوق شهروندی و افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی در دستور کار خود قرار داده است.

انبارته در مورد تعامل وهمکاری مسئولین با خبرنگاران نیز گفت: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم پوشی شود از این رو خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه در این راستا تلاش کنند که با گوش زد کردن موضوعات به مسئولان نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

معاون فرمان هشترود یادآور شد: رسانه‌ها در جامعه نقش اساسی ایفا می کنند و رسانه ها اثر مثبتی در نشان دادن عملکرد ادارات دارند. پس مسئولین باید با تعامل و همفکری با خبرنگاران واصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار اداره خود نقش به سزایی در جهت تنویر اذهان عمومی بردارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟