خدمت به خلق خدا وظیفه همه مسئولین در هر رده اداری است

هشترود / حضرت حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود ادامه داد: جایگاه متعالی خدمت به خلق خدا در تعالیم دینی خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتّی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمرۀ مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.

به گزارش رکنا، وی تاکید کرد: بنده نیز سعی خواهم کرد که در خدمت مردم باشم ودر این راه هر چه از دستم بر بیاید برای خلق خدا انجام خواهم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن هقته دولت اشاره کرد وگفت:شهیدان رجایی وباهنر الگویی بودند برای خدمت به مستضعفین ودر دوران تصدی مقام ریاست جمهوری ونخست وزیری همیشه در خدمت کشور ومردم بودند ودر گشایش کار مردم پیشقدم بودند . ودر این راه نیز به شهادت رسیدند.

نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان هشترود از تمام مسولین شهرستان خواست که به ارباب رجوع خود احترام گذاشته ودر جهت کمک ومساعدت مردم از هیچ تلاشی مضایقه نکنند .

امام جمعه هشترود در مورد فرارسیدن ایام سوگواری سروسالار شهیدان امام حسین (ع) وهفتاد ودو یار با وفایش که مصادف شده با بیماری کوید ۱۹وویروس منحوس کرونا از عزاداران ودستجات وهیات های حسینی خواست که به شیوه نامه ها وپروتکل های بهداشتی عمل نمایند وکاری نکنند که خدا نکرده با یک بی احتیاطی باعث شوند که دیگران از این کار متضرر شوند .

امام جمعه هشترود در آخر از مردم خواست که در عزاداری ها از ماسک ودستکش استفاده کنند وبعد از خاتمه عزاداری حتما دستهای خود را با صابون ومایع دست شویی شستشو کنند تا با این کار هم بتوانیم عزاداری هایمان بدون مشکل باشد وهمه وظیفه ای که درقبال زنده نگهداشتن قیام امام حسین (ع)واهداف والایی که داشتند با عزاداری ها خود به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران اسلامی هرچه دارد از برکت خون شهدای کربلا وشهیدان انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی وکلیه شهدای این نظام اسلامی است که با جانفشانی وایثار خود باعث شدند درخت انقلاب هر روز بارورتر شود در همه زمینه ها، چنانچه حضرت امام خمینی (ره)نیز فرموده اند محرم وصفر است که اسلام را زنده نگهداشته است وما نیز طبق این فرمایش رهبر کبیر انقلاب هیچ وقت قیام عاشورا واهداف امام حسین (ع)را از اذهانمان پاک نخواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟