حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل مرندی درگذشت

حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل مرندی، از علمای برجسته حوزه‌های علمیه قم و مرند، امروز دار فانی را وداع گفت.

اردیبهشت ماه سال گذشته، همایش تکریم از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین فاضل مرندی (ره) در شهر مرند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با صدور پیامی، ارتحال این عالم برجسته را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا، روحانی عالیقدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای «شیخ محمد فاضل مرندی» (رحمه الله‌علیه) موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

ایشان جلوه تمام نمای اندیشه‌های والا و اثرگذار روحانیت در جامعه اسلامی بود که بیش از نیم قرن عمر بابرکت خود را در راه تبلیغ دین اسلام صرف کرده است. این عالم بزرگوار در دوران انقلاب اسلامی در کنار آیت الله قاضی طباطبایی (ره) شهید محراب، نقش مؤثری در آگاه سازی مردم و به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

ضایعه درگذشت این مرد انقلابی و وفادار را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز، جامعه روحانیت و پیروان راستین حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، شیعیان اهل بیت (علیهم السلام)، مردم شریف استان آذربایجان شرقی و اهالی نجیب، ولایتمدار شهرستان مرند و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟