3 جوان مست با چوب و قمه به جان ماشین ها افتادند/ در تهران رخ داد

 سرهنگ " جلیل موقوفه ای " گفت: بامداد امروز به دنبال وقوع 6 مورد تخریب خودرو در محله یافت آباد توسط سه نفر از اراذل و اوباش ماموران کلانتری 151 یافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سه نفر از اراذل و اوباش منطقه که حالت مستی هم نداشتند با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودروهای پارک شده، کرده اند و بلافاصله از محل متواری شده اند، با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصد  اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته خودروی متهمان و هویت آنان شناسایی شد و دستگیری متهمان در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.  

بازداشت 3 جوان مست در تهران

این مقام انتظامی با بیان اینکه این اراذل و اوباش ضمن خسارت به خودروهای شهروندان باعث ایجاد رعب و حشت نیز شده بودند، تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع، عوامل عملیات کلانتری 151 در یک عملیات پلیسی پیچیده متهمان را که در رده سنی 18 تا 19 ساله بودند در کمتر از یک ساعت در یکی از خیابان های یافت آباد شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

 دستگیری عاملان تخریب خودرو در کمتر از یک ساعت

موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امینت با قاطعیت برخورد می کند؛ متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 742772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟