فیلم واکنش نیلوفر پارسا به حاشیه های سحر قریشی ! /  ببنید چه قضاوتی می کند ؟!

خبرنگار رکنا پس از پخش مجدد سریال آوای باران در تلویزیون مهمان خانه نیلوفر پارسا شد. وی در نقش بیتا در سریال آوای باران اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و توانست پس از آن پای خود را در این حوزه محکم تر کند.

نیلوفر پارسا در کار مشترک خود با سحر قریشی به نام من و شارمین همبازی بوده است که در خصوص روحیات سحر قریشی و تحولات زندگی او گفت: هر آدمی می تواند هر جایی از زندگی اش انتخابی داشته باشد و من نمی توانم در خصوص این تحولاتش او را قضاوت کنم، چون لحظاتی که او در زندگی اش تجریه کرده است را من تجربه نکردم، با کفش او راه نرفتم که بتوانم هم اکنون او را قضاوت کنم. اما سحر مثل همه بازیگرا،  مثل همه همکارها یک شخصیت نرمال و طبیعی داشت، سر صحنه اتفاقاً خیلی پر انرژی بود و برای هم دوست خوبی بودیم  حتی بعد از کار نیز با همدیگر در ارتباط بودیم ، سحر روزی تصمیم گرفت که از ایران برود و اتفاقات عجیبی را طی آن تجربه کرد. این تصمیم خودش بوده ولی سر صحنه بسیار اتفاق‌های خوب را با او تجربه کردم و رفاقت بین ما شکل گرفت.

تمام انتخاب های ما تبعاتی دارد و قطعاً به تبعاتش فکر کرده بود و پذیرفت که باید توانایی مقابله با این چالش ها را داشته باشد.

برای سحر قریشی یا همیشه یک چالش درست شده یا خودش به درست شدن حاشیه کمک کرده است ، تا کنون توانسته با آن مقابله کند از این به بعد هم می تواند.

کدخبر: 976014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟