چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است + فیلم

به گزارش رکنا، انسان جذابی هستید و اطرافیان همیشه از بودن در کنار شما لذت می‌برند. از این روحیه در سال تولد تان بیشتر بهره بگیرید و دوستان جدیدی پیدا کنید. در اسفند امسال با فرصتی برای فراگیری مهارت‌های جدید روبه‌رو خواهید شد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. به فروردین سال آینده که رسیدید چشم از دارایی‌هایتان برندارید.

در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. عشقی آتشین در اردیبهشت سال آینده به جان شما می افتد. پذیرای این احساس باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. خرداد سال آینده که از راه رسید فرصتی برای افزایش درآمد شما مهیا می‌شود. در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. اَمرداد سال آینده با شرایطی مناسب برای مسافرتی جانانه روبه‌رو خواهید شد. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید.

در شهریور سال آینده با فردی باتجربه آشنا می‌شوید. ارتباط خود را با این فرد عمیق‌تر کنید و درس‌های زیادی را از ایشان فرا بگیرید. در مهر سال آینده چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. مشکلی بزرگ در آبان سال آینده راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده، به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.

آذر سالی که از راه می‌رسد، زمان فرخنده‌‌ای برای شماست. در این ماه شرایطی مهیا می‌شود تا به یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان دست پیدا کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. در دی ماه سال آینده پیشنهادی برای کاری جدید دریافت می‌کنید. به صلاح شماست که جوانب این پیشنهاد را بررسی کنید و بی گدار به آب نزنید.

سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

کدخبر: 979768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟