معرفی 5 سایت برای دراپ شیپینگ جهت خریداری محصولات

 

برای آشنایی بیشتر با فرایند این کار و آشنایی با بهترین سایت ها برای دراپ شیپینگ این مطلب را تا انتها بخوانید.

دراپ شیپینگ چطور انجام می‌شود؟

برای شروع این کار شما نیاز به دو چیز دارید؛ یکی وب‌سایت فروشگاهی که اصلی‌ترین بخش کار شماست و دیگری تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان محصولات. با داشتن این دو رکن اساسی می‌توانید به عرصۀ دراپ شیپینگ وارد شوید و کار خود را آغاز کنید. روند کار نیز به این صورت است که با ایجاد یک وب‌سایت مناسب با محیط کاربری آسان امکان مراجعۀ مشتریان و ثبت خرید را فراهم می‌کنید و سپس از طریق تامین‌کنندگان معتبر محصولات سفارش‌داده‌شده را تهیه می‌کنید و به دست مشتریان می‌رسانید. همکاری با فروشندگان معتبر امر بسیار مهمی در کسب و کار شماست چراکه اعتبار شما به اعتبار آن‌ها وابسته است. هرچه محصولاتی که به دست مشتریان می‌رسد باکیفیت‌تر و بهتر باشد، به اعتبار شما افزوده می‌شود و کارتان رونق بیشتری می‌گیرد.

سایت‌های مربوط به دراپ شیپینگ چه کاربردی دارند؟

این سایت‌ها که با طراحی‌ها و قیمت‌های متفاوت ساخته می‌شوند و قابل دسترس‌اند، می‌توانند برای همۀ افراد با توجه به نیازشان کاربرد داشته باشند. به‌طور کلی می‌توان گفت سه گروه عمده از این سایت‌ها بهره می‌برند و این سه گروه عبارتند از:

  • مشتریان

اگر جزو مشتریان و خریداران باشید این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با محصولات متنوع آشنا شوید و بتوانید از میان‌شان بهترین محصول را با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کنید و بخرید. درواقع این سایت‌ها حکم یک بازار آنلاین را دارند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید.

  • صاحبان کار

اگر شما جزو صاحبان کارید و درواقع دراپ شیپینگ را برای فعالیت انتخاب کرده‌اید این سایت‌ها از چند منظر برای شما مفیدند. در وهلۀ اول آن‌ها ابزار کار شما هستند و می‌توانید از طریق آن‌ها مشتری جذب کنید، محصول بفروشید و سود کار خود را دریافت کنید. علاوه‌بر این اگر به دنبال تامین‌کننده باشید سایت‌های خوب و مناسب این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند که تامین‌کنندگان را پیدا کنید و با آن‌ها همکاری کنید.

  • تامین‌کنندگان

اگر شما جزو تامین‌کنندگان باشید این سایت‌ها برای شما نیز مفید هستند چراکه می‌توانید از طریق آن‌ها محصولات خود را به فروش برسانید و به سود برسید. درواقع این سایت‌ها حکم دریچۀ تبلیغ و فروش محصولات شما را دارند و می‌توانید با خرده‌فروشان معتبر همکاری کنید.

معرفی بهترین سایت ها برای دراپ شیپینگ جهت خریداری محصولات

شما می‌توانید از طریق سایت‌های دراپ شیپینگ محصولات متنوعی را در کمترین زمان و به آسانی جست‌وجو کنید. بهترین سایت ها برای دراپ شیپینگ که در حال حاضر مشغول به فعالیت‌اند و خدمات قابل قبولی دارند عبارتند از:

Alibaba

از میان سایت‌های مختلف موجود Alibaba جزو معتبرترین، بزرگ‌ترین و نام‌آشناترین بازارهای آنلاین در جهان است که در حوزۀ دراپ شیپینگ نیز فعالیت می‌کند و فرصت خرید و فروش محصولات متنوع در سراسر دنیا را فراهم کرده است.

Alibaba

این سایت با ارائۀ خدمات متنوع و مناسب به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و مشتریانشان اجازه می‌دهد که بتوانند در بستر مناسبی فعالیت کنند.

AliExpress

سایت AliExpress یکی دیگر از سایت‌های معتبر در کسب و کار دراپ شیپینگ است که جزو بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین دنیا به شمار می‌رود. این سایت با ارائۀ میلیون‌ها محصول از تامین‌کنندگان مختلف در سراسر جهان و به‌ویژه چین امکان دسترسی به محصولات متنوع در دسته‌بندی‌های گوناگون را فراهم کرده است. از مزایای سایت  AliExpres می‌توان به گستردگی محصولات از لوازم خانگی تا پوشاک و لوازم تزئینی و... اشاره کرد که با بررسی نظرات و بازخوردهای خریداران می‌توانید بهترین محصول را از میان آن‌ها انتخاب کنید. امکان ارسال این محصولات به سراسر جهان وجود دارد و این خود مزیتی بسیار قابل توجه است.

سایت‌های Alibaba و AliExpress دو سایت معتبر در جهان‌اند که از اصلی‌ترین منابع محصولات دراپ شیپینگ محسوب می‌شوند و نقش پررنگ و موثری در دنیای تجارت و کسب و کار آنلاین دارند.

محصولات دراپ شیپینگ

بهترین فروشگاه‌سازها برای ساخت وب‌سایت دراپ شیپینگ

شما برای راه‌اندازی کسب و کار دراپ شیپینگ خود به سایت‌هایی نیاز دارید که می‌توانند صفر تا صد طراحی شوند و حتی خودتان به این کار بپردازید اما برخی پلتفرم‌ها نیز هستند که با ساخت این فروشگاه‌ها کار را برای شما آسان می‌کنند. دو مورد از این سایت‌ها عبارتند از:

Shopify (شاپیفای)

شاپیفای به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین فروشگاه‌سازهای آنلاین، این فرصت را به شما می‌دهد که بتوانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید و به مدیریت کسب و کار آنلاین خود بپردازید. این سایت محیط کاربری بسیار ساده و کاربردی دارد که حتی افراد تازه‌کار نیز می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. همچنین امنیت بالا در حفظ اطلاعات مشتریان و پردازش پرداخت‌ها، داشتن پروتکل‌های امنیتی به‌روز، امکان ایجاد فروشگاه چندزبانه و چندارزی و داشتن مشتریان بین‌المللی، از جمله مواردی است که آن را به یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها در این حوزه تبدیل کرده است.

WooCommerce (ووکامرس)

از دیگر سایت‌های فروشگاه‌ساز می‌توان به ووکامرس اشاره کرد که یک افزونۀ فروشگاهی قابل ادغام با وردپرس است و در عین سادگی امکانات کاملی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین فراهم کرده است. این افزونه به شما فرصت افزودن پلاگین‌های مختلف و سفارشی‌سازی نیز می‌دهد و با کمک آن می‌توانید بهترین ایده‌ها را در کسب‌وکارتان پیاده کنید. محیط کاربری آسان، امکان پیگیری سفارشات و موجودی‌ها و... از دیگر مزایای این سایت است که آن را به گزینۀ خوبی در راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین تبدیل کرده است.

ClickFunnel (کلیک فانل)

کلیک فانل یکی دیگر از ابزارهای کاربردی و مفید در حوزۀ دراپ شیپینگ است که به راه‌اندازی تجارت آنلاین شما کمک شایانی می‌کند. این ابزار که درواقع یک ابزار بازاریابی قیفی قدرتمند است با وجود داشتن مجموعه‌ای از امکانات و استراتژی‌های بازاریابی این فرصت را به شما می‌دهد تا فروش محصولات را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. نکتۀ خوب و حائز اهمیت این است که کلیک فانل با وجود امکانات زیاد، بسیار ساده و کاربردی است و به همین دلیل می‌توانید با استفاده از آن هم در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید هم درآمد خود را به حد خوب و قانع‌کننده‌ای برسانید. از دیگر مزایای این ابزار می‌توان به گسترده‌کردن امکانات تجارتتان، ویرایش و طراحی آسان و امکان استفادۀ رایگان 14 روزه از آن پیش از خرید، اشاره کرد. این افزونه برای کسانی که تازه آغاز به کار کرده‌اند و وارد دنیای بازار آنلاین شده‌اند ابزاری بسیار مفید است.

دراپ شیپینگ امروزه یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های کسب و کار آنلاین است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در دراپ شیپینگ که می‌توان آن را نوعی خرده‌فروشی آنلاین به حساب آورد، محصولات تامین‌کنندگان مختلف از طریق سایت‌ها به مشتریان ارائه می‌شود و به این شکل امکان خرید و فروش آنلاین محصولات را در سراسر دنیا فراهم می‌کند. برای انجام این کار سایت‌هایی طراحی شده‌اند که هم برای پیداکردن محصولات هم ساخت وب‌سایت‌های فروشگاهی مناسب‌اند که در این مطلب بهترین سایت ها برای دراپ شیپینگ را به شما معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ این کسب و کار می‌توانید به سایت‌ myfxzone مراجعه کنید؛ و یا در دوره آنلاین دراپ شیپینگ شرکت کنید.

 

کدخبر: 945227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟