خانواده ای که اسم پسرشان را گوگل گذاشتند+عکس

پسر بچه ای از اندونزی که 8 ماه از روز تولد و انتخاب نام او می گذرد، به تازگی جنجال به پا کرده است و آن هم جنجال نامش می باشد چرا که عجیب ترین نام جهان را دارد! پدر و مادر این نوزاد 8 ماهه برای انتخاب نام او در طی اقدامی عجیب و بصورت کاملا قانونی نام آنرا " گوگل " انتخاب کردند!

نام او گوگل است و مانند موتور جستجوی گوگل هیچ پسوند و پیشوندی ندارد و در حین صدا کردن او احساسی دست خواهد داد که انگار در حال جستجو و وب گردی می باشید!

پدر این پسر 8 ماهه " اندی کاهیا ساپوترا " در مصاحبه ای با رسانه ها این گونه گفت که پیشنهاد نام فرزندشان را زمانیکه همسرش در ماه هفتم بارداری بود، داده است.

او بعد از گشت و گذار در اینترنت و مشاهده نام هایی اعم از ویندوز، آیفون، مایکروسافت، IOS، گوگل، جیمیل و... تصمیم نهایی خود را که " گوگل " بود را گرفت و این در حالی بود که همسرش در ابتدا با این نوع نام موافق نبود و سپس به اصرار پدر آنرا قبول کرد.

با این حال از قرار معلوم مادر گوگل به گفته رسانه های محلی تا 3 ماهه اول زندگی فرزندش، او را " پسر بچه " صدا می کرده و سپس نام اصلی آنرا به زبان آورد و مادرش امیدوار است که فرزند او بتواند رهبر بسیاری مردم در آینده شود چرا که گوگل پربازدید ترین سایت جهان و مشهورترین می باشد!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟