اولین ویدیو از فیلم ایرانی که آن را ترکیه مصادره کرد
حجم ویدیو: 1.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

به گزارش گروه چهره ها رکنا، با تمام بحث‌ها و جوابیه‌های منتشر شده از حسن فتحی، مهران برومند، سرمایه‌گذاران ایرانی و ترک و... شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ICC تبلیغات پخش انحصاری سریال «مست_عشق» را، با اضافه کردن یک «رومی» به ادامه اسم آن آغاز کرد و یک بار دیگر فرصتی برای مصادره شخصیت‌های بزرگ تاریخ ایران از سوی دیگر کشور‌ها فراهم شد.

ساخته سینمایی حسن فتحی که می‌توانست برگ برنده‌ای برای سینمای ایران و حق مالکیت مولانا باشد، حال با فروش آن توسط سرمایه‌گذار ترک به یک شبکه ماهواره‌ای و دوبله شدن و تبدیل شدن به سریال چند قسمتی، معلوم نیست چه سرنوشتی داشته باشد.

شهاب حسینی (در نقش شمس)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم، بوراک توزکوپاران و حسام منظور بازیگران فیلم «مست عشق» هستند.

متن منتشر شده از شبکه ICC در رابطه با پخش سریال«مست عشق رومی»:

درود و عرض ادب. از اینکه گروهی از دوستان پخش سریال فوق را ساخته‌ی شیطنت رسانه‌ای این شبکه میدانند ،درصدد پخش گوشه‌ای از این ساخته شدیم تا رسالت خود را اعلام نموده و بر این نکته اشاره کنیم که این شبکه در هیچ برهه از زمان و از آغاز فعالیت خود دست به چنین شیطنت‌ها نزده و در صدد آزار و تکدر خاطر مخاطبان خویش نمیباشد.

اسناد مربوط به انعقاد قرارداد پخش ،مابین شبکه ICC و تهیه کننده ترک در دست طرفین موجود و محفوظ است .قابل ذکر است تفکر و هدف ما ارج نهادن به شخصیت والای مولانا و شمس_تبریزی بوده و پخش این سریال احترام و خضوع در برابر دو مقام فاخر ایران و طرفدارانشان است و بس.

با احترام شبکه سینمایی ایرانیان ICCآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 686193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟