پرستو صالحی: من آروزی مرگ آزاده نامداری را نداشتم

پس از مرگ آزاده نامدار ی پرستو صالحی که مدتی قبل با او درگیری لفظی پیدا کرده بود ابراز ناراحتی و پشیمانی کرد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: پرستو صالحی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران مدتی قبل نسبت به استوری آزاده نامداری وانتقاد او از بازیگرانی که به افطاری رئیس جمهور نرفته بودند واکنش تندی نشان داد و گفت: تبلور واژه‌ی عوامفریبی رو ما در شما دیدیم و سکوت کردیم، گفتیم زندگی شخصی شونه، ولی ...

در تاریخ تلویزیون ایران شما به عنوان سمبل ریا و تزویرید

بهتره سکوت بفرمایید، همش به خاطر خودتون می‌گم.

20210328_233302

اما با انتشار خبر آزاده نامداری ، پرستو صالحی از انتقادی که به او داشت پیشمان شد و اینطور نوشت: شاید حکمت رفتن تو برای من این باشه که اگر از این به بعد کسی به من فحش هم بده، دیگه پاسخی نخواهم داد.

20210328_233314

اما این پایان ماجرا نبود و اینطور که نشان داده می شود پس از انتشار این استوری توسط پرستو صالحی افراد زیادی به او انتقاد داشتند از این رو این بازیگر زن ایرانی پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد و اینطور نوشت:

جریان چیه !؟

با دوستانی هستم که فکر می کنن هر کی با هرکی بحث کنه، اختلاف نظر،عقیده ،سلیقه داشته باشه اصلا دعوا کنه، راضی به مرگ طرف مقابله، یا هرکسی، کسی و نقد کنه و اون فرد روزی فوت کنه، قاتل شخص نقد کننده ست!!!

اینجوری که همه باید تمام عمر در قبال هم سکوت کنند چون همه یک روزی می میریم، ولی همه ی ما در طول زندگی اشتباهاتی داریم خطاهایی داریم قابل انتقاد و یا حتی اعتراض .

آیا این افراد‌ِ مبرا از خطا و اشتباه و قضاوت، در زندگی هاشون با کسی بحث نکردن؟ دعوا نکردن؟ اختلاف نداشتن؟ بعد آیا این دوستان بعدش طلب مرگ می کنن در چنین مواقعی برای اون فرد ؟؟؟ یا از بدبختی یا بیماری یا مرگ اون آدم خوشحال میشن !؟ بابا شما دیگه چقدر سیاهید اگر اینچنین هستید

اتفاقا امثال شماها همون آتیش بیارهای معرکه اید که بجای آشتی بین آدم ها آتش خشم و کینه رو بین شون شعله ور می کنین به وقت بحث و جدل ها، الانم انگشت اتهام گرفتین سمت مردمی که انتقاد کردند یا اصلا من و امثال منی که بحث کردیم با متوفی، که شما قاتلید، دوست عزیز حداقل من اونقدر وجدان و شرف دارم که بگم پشیمونم حتی از بحث ولی تو و امثال تو دارید همون راه و میرید قضاوت و شماتت و فرافکنی و ...

چه در زمان بحث چه در زمان مرگ آویزان نشوید برای دیده شدن به الفاظ مخالف و به اصلاح تافته جدا بافته انگاشتن خودتون از دیگران به قول قدیمی ها خیلی مواقع دنگ دنگیم همه یک رنگیم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 673246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟