چهره ای ترس آور از شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر نام آشنای سینما وتلوزیون ایران است که از اوایل انقلاب نقش آفرینی کرده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: بازیگران به فراخور کارشان با گریم های متفاوتی جلوی لنز دوربین قرار می گیرند.شهره سلطانی یکی از بازیگران نام آشنای سینما وتلویزیون کشورمان نیز به تازگی عکسی از خود منتشر کرده است که برای یک فیلم گریم عجیب و غریبی روی صورتش اجرا کرده بودند.

شهره سلطانی با انتشار این عکس اینطور نوشت:

دو ماه پیش برای بازی در نقشی ک دوستش داشتم قرار دادی بستم ک به دلایلی نتونستم برم و تو آن پروژه بازى داشته باشم . این عکس تست گریم آن نقشه با چهره ای متفاوت . دلم مونده پیشش . میدونم میتونست نقش متفاوتی هم بشه اگر بهش پرداخت بشه ..

امید ب روزها و نقش های بهتر

شهره سلطانی کیست؟

شهره سلطانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در بجنورد است، او هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. شهره سلطانی در سال ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در شهر بجنورد به دنیا آمد. او لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد.

شهره سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده‌است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 665663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟