گوهر خیراندیش چرا کرونا گرفت / در صحنه فیلمبرداری چه شد؟! + جزییات

 کرونا گوهره خیراندیش را راهی بیمارستان کرد.

 به گزارش گروه چهره ها رکنا: گوهرخیراندیش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران از چند روز پیش هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا راهی بیمارستان شد. 

گوهر خیراندیش به کرونا مبتلا شد

گوهرخیراندیش در آخرین پست اینستاگرامی خود درباره بیماری اش و چه طور به این بیماری دچار شد اینطور نوشت:

ای وای که چقدر متاسف و گریان شدم .تسلیت به خانواده « میناوند » نازنین و همچنین تسلیت میگم به فوتبالیست های عزیز ومردم مهربانمان.

مهم مهم مهم .

خواهش میکنم وقتی دچار کرونا میشوید حتماً قبل از آنکه دیر بشود و « ریه« ها را درگیر کند به بیمارستان بروید و دستورات لازم را از پزشکان بیمارستان بگیرید . بعد از فیلمبرداری کمی احساس سرماخوردگی داشتم فکر میکردم میتوانم توی خونه از پسش برمیام نشد کم اشتهایی استخوان درد شدید استفراغ تب و لرز شدید ۴ روز دیر به بیمارستان آمدم و متاسفانه ریه ام درگیر این « کرونای » لعنتی شد .

لطفاً مرا دعا کنید تااز رنج این سرفه های بی امان و بی حالی وکم نفسی نجات پیدا کنم . و از بیمارستان بیرون بیام تا صحنه های پایانی سریال « خوب ، بد جلف را برایتان به پایان برسانم. من فقط با عشق شما زنده ام و از تمام دوستانم و‌مردم نازنینم که در این مدت مرا مورد مهر بیش از حد قرار داده اند ممنون و سپاسگزارم . کاش از روز اول به توصیه دوستان نزدیکم گوش میدادم .اگر از روز اول بستری شده بودم و تحت مراقبت این اتفاق برایم نمی افتاد . بیشترین مرگ و میر از این بیماری دیر و یا نرفتن به بیمارستان است . که متاسفانه اگر «میناوند » عزیز زودتر به بیمارستان آمده بود شایدچنین نمیشد

پ.ن: لطفا ً این فیلم را حتماً تا آخر ببینید و به دستورات آن عمل کنید .

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 656268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟