ستاره پسیانی در تایلند به پدرش تکیه کرد + عکس

ستاره پسیانی بازیگر جوان و توانای کشورمان عکسی از خود به همراه پدرش آتیلا پسیانی (بازیگر) در تایلند در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: " چه حالی میده تکیه کردن به ایشون"

ستاره پسیانی آتیلا پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی 

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، ستاره پسیانی را بیشتر بـه خاطر نقش آفرینی در فیلم کوچه بی نام بـه یاد می آوریم. او فرزند آتیلا پسیانی یکی از بهترین های سینما و تلویزیون کشور اسـت. ستاره پسیانی با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع استعدادهای خود را نشان داد.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۶۴ در تهران اسـت. او دریک خانواده کاملا هنری متولد شده اسـت. او بـه خاطر شغل هنری پدر و مادرش بود کـه باعث گردید بازیگری را در همان ابتدای زندگی خود تجربه کند.ستاره پسیانی با حضور دو مربی کار کشته و حرفه ای «پدر و مادرش» توانست اصول صحیح حرفه بازیگری را یاد بگیرد ودر عرصه سینما و تلویزیون بدرخشد. ی یک برادر بنام خسرو دارد و دختر آتیلا پسیانی بازیگر و فاطمه نقوی بازیگر اسـت.

ستاره پسیانی

شروع فعالیت ستاره پسیانی

او بـه خاطر شغل پدر و مادر از همان بچگی درسال ۱۳۶۹ وارد تئاتر شد . او می گوید : بزرگ تر که شدم یعنی از ۱۵ سالگی بازیگری برایم جدی تر شد چون نقش‌های جدی بـه مـن سپرده میشد، نقد می شدم و با خودم فکر کردم همین حالا بازیگری‌ام جدی شده چون دیگران هم جدی گرفته‌اند.

ستاره پسیانی

او از بازیگران جوان و موفق در عرصه تئاتر اسـت بازیگری که با ۱۴ سال سابقه کاری دراین حیطه توانست, جایگاه خودرا ثابت کند ودر جشنواره تئاتر فجر جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟