مثلث عشقی علت سانسور سریال در پناه تو   + عکس

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، یکی، دو روز پیش، حمید لبخنده کارگردان سریال «درپناه تو» یکی دیگر از سکانس‌های سانسور شده این سریال را پس از ۲۵ سال در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. خود سکانس، ظاهرا مشکلی به لحاظ اخلاقی نداشت و به همین دلیل هم بسیاری از مخاطبان از سانسور آن تعجب کرده بودند. دلیل حذف این سکانس اما به مسئله‌ای مهمتر بر می‌گردد و آن هم حذف داستان مرتبط با شخصیت پارسا است؛ شخصیتی که مانند محمد و رامین به مریم علاقه مند بود و تلویزیون صلاح دانسته است این علاقه را حذف کند.

 سانسور فراوان سریال در پناه تو 

اوایل دهه ۸۰، حمید لبخنده، کارگردان سریال مصاحبه‌ای با روزنامه شرق انجام داد و در آن، به سانسور فراوان سریال و حذف یکی از قصه‌های اصلی اشاره کرد. در مصاحبه مذکور، به این مسئله اشاره شده بود که شخصیت پارسا، در سریال بسیار پررنگ بود و بعد از اعمال اصلاحات و حذف این صحنه‌ها به شخصیتی بی اثر تبدیل شده است.

علاقه 3 پسر به یک دختر

لبخنده در آن مصاحبه توضیح داد که علاوه بر رامین و محمد، پارسا هم به مریم افشار علاقه مند بودند، اما گویا تلویزیون با علاقه همزمان سه پسر به یک دختر مخالفت کرد و از آن ها خواسته تا قصه پارسا را به طور کامل حذف کنند. در نسخه‌ای که از تلویزیون پخش شد اینطور به نظر می‌رسد که محمد به خاطر علاقه رامین به مریم کنار می‌کشد، اما اصل ماجرا از این قرار بوده که محمد بعد از اینکه متوجه علاقه پارسا به مریم می‌شود پا روی علاقه‌اش می‌گذارد، اما قبل از اینکه پارسا به مریم پیشنهاد دهد، پای رامین به میان می‌آید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟