عکس 2 نفره مونا فائزپور در روز عاشقانه + فیلم

مونا فائزپور  با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نسبت به همسرش، احمد مهرانفر واکنش نشان داد ونوشت:دوست داشتن چیزی شبیه‌به گم شدنه توی یه آدمِ دیگه حالا هرچی کسی رو بیشتر دوست داشته باشی عمیق‌تر گم میشی یه جاهایی دیگه نمی‌دونی برای خودت داری زندگی می‌کنی یا برای اون تولدت مبارک همسر جانم،بابای نیک دوستت داریم"

احمد مهران فر

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطوی سریال پایتخت به تازگی پدر شده است و همسرش مونا فائزپور با انتشار متنی عاشقانه تولد اورا تبریک گفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.احمد مهران‌فر متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان به دنیا آمد. او  بازیگر و نویسنده ایرانی است. بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در نقش ارسطو عامل در سری مجموعه های پایتخت است و درسال ۱۳۹۷ با نقش آفرینی در سریال سال های دور از خانه درخشید.

احمد مهران فر

مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

این بازیگر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟