فریدون آسرایی خواننده مشهور کشورمان عزادار شد + عکس

فریدون آسرایی خواننده پاپ، ترانه سرا و آهنگساز کشورمان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: 

"مَگَر که جان به لب رِسَد که یادَت از نَظَر رَوَد، چرا تو بی‌خبر زِ ما رفتی...

‌متأسفانه شبِ گذشته خواهرزاده‌ی عزیزم و درواقع صمیمی‌ترین دوستم، شکرالله نصیری رو از دست دادم. به همسرِ مهربانش ، فرزندان، برادران، تنها خواهر، اقوام و دوستانش تسلیت میگم.

‌روحش شاد و یادش گرامی"

فریدون آسرایی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، فریدون آسرایی از خوانندگان پاپ ایرانی، متولد ۱۵ مردادماه ۱۳۳۵ است. او بعد از تحصیلات مقدماتی، در تیرماه ۱۳۶۶ به ونکوور کانادا مهاجرت کرد.

فعالیت هنری فریدون آسرایی

فریدون آسرایی سال ۱۹۸۸ گروه غزال و ۲ سال بعد هم گروه پرواز را با حضور کامران، هنگامه و رامین زمانی راه انداخت. "اولین سلام" با تنظیم رامین زمانی آلبوم اولش بود که ترانه‌هایش عبارتند از: اولین سلام، گل‌اندام، دختر بندر، جاده عشق، شاه‌چراغ، جدایی، اگه می‌شد، تو ای یار، و ایرانم؛ وی ترانه "خونه‌به‌خونه" را با پدرام کشتکار به ثبت رسانید.

فریدون آسرایی

پس از بازگشت از کانادا، فریدون آسرایی فعالیت‌های هنری خود در ایران را با آلبومی به نام "غریبه" آغاز کرد. بعد از آلبوم غریبه به ترتیب آلبوم‌های "از تو دورم"، "ریمیکس"، "خاطرات گمشده" و "عشق یعنی" را منتشر کرد.

از فعالیت‌های تلویزیونی او می‌توان به حضور در شبکه نسیم به عنوان یکی از داوران برنامه شب کوک و خوانندگی سریال عاشقانه اشاره کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟