تنها مبارزه واقعی بروس لی که در کالیفرنیا ضبط شده است + فیلم
حجم ویدیو: 13.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

بروس علاوه بر مهارت تمام در رشته ی کونگ فو و کارگردانی و بازی در چندین فیلم رزمی، یک ورزش Sport رزمی جدید و خاص خود به نام جیت کاندو (jeet kune do) را نیز پایه گذاری کرد که به معنای «راه از کار انداختن ضربه ی مشت» است. این روش مبارزه جدید چنان سریع، روان و موثر بود که هم در جنگ های خیابانی و هم در رینگ مبارزه قابل اجرا بوده و بیش از هر چیزی بر عامل سرعت و قدرت متکی بود.

بروس همواره با شاگردانش مبارزه می کرد اما متاسفانه تنها یک مورد از این مبارزات به صورت ویدیویی ضبط شده که اکنون در یوتیوب قرار داده شده است. این ویدیو بروس لی را در مبارزات MMA در حال مبارزه با تد وانگ که یکی از بهترین شاگردانش بود نشان می دهد. مکان این مبارزه مشخص نیست اما به نظر می رسد مبارزه در کالیفرنیا اتفاق افتاده باشد زیرا بروس لی در این شهر یک باشگاه جیت کاندو راه اندازی کرده و وانگ نیز در این باشگاه زیر نظر بروس لی تعلیم دیده بود.

در این ویدیو می بینیم که وانگ مدام سعی می کند به بروس لی نزدیک شود اما بروس فاصله ی خود را با حریفش حفظ می کند و با حرکات سریع و رقص پای گیج کننده حملات وانگ را یکی پس از دیگری خنثی می کند. در این مبارزه وانگ ضربات آپرکات مرگباری را از استاد خود دریافت می کند اما همچنان به مبارزه ادامه می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟