بازداشت ١۴٧ زن بی آبرو در سمنان + جزئیات

سردار عبدالله حسنی روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: با پیگیری های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان ۵۶ نفر از سرشبکه های باندهای حرفه ای و مسلحانه قاچاق دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش ۱۳ درصدی دستگیری های مرتبط با جرایم مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ در این استان خبر داد و افزود: ١۴٧ نفر از دستگیرشدگان زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ تن و ۴۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه فصل سال ١۴٠٠ کشف شد.

وی به تشریح دستاوردهای امسال پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت و تاکید کرد: تمهیدات و برنامه‌های این حوزه در قالب نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر، تجزیه و تحلیل، طراحی و برنامه‌ریزی می‌شود با انسجام و هماهنگی کامل درون و برون سازمانی به مرحله اجرا در می آید.

حسنی بیان کرد: بخش عمده ای از این مواد مخدر در قالب کاروان‌های مسلح و حرفه‌ای مواد که از مسیر استان تردد می‌کردند و بخش قابل توجهی نیز با هدایت اطلاعاتی، در شرق کشور کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این منطقه خبر داد و افزود: با اقدامات موثر و مقتدرانه پلیس، ۵۶ نفر از این افراد از سرشبکه‌های قاچاق بودند.

کدخبر: 759356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟