فرمانده انتظامی گچساران گفت: بر اساس بررسی انجام شده، در جریان عملیات دستگیری یک متهم به نگهداری مواد مخدر ، هیچگونه ضرب و جرحی از سوی ماموران این شهرستان صورت نگرفته است.

سرهنگ سید محمد موسوی روز دوشنبه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین، اظهار داشت: با انتشار کلیپی در فضای مجازی تیمی از بازرسی فرماندهی انتظامی جهت بررسی موضوع به پاسگاه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: برابر اظهارات ماموران و مستندات موجود بنا بر اخبار واصله مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز ومواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم در منزل با هماهنگی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: ماموران ضمن تفهیم دستور قضایی، اقدام به بازرسی منزل کردند که در حین بازرسی مقداری مواد مخدر و یک حقه وافور کشف که افراد مذکور با مامورین درگیر و اقدام به ضرب و جرح پرسنل و شکستن شیشه خودروی ماموران کردند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: با توجه به شکستن وافور توسط آن افراد لاشه ای از آن به صورت بانویی که حضور داشت برخورد کرد که منجر به خونریزی صورت وی شد و برابر بررسی انجام شده هیچگونه ضرب وجرحی از ناحیه مامورین صورت نگرفته است.

وی گفت: لازم به توضیح است در این راستا سه نفر دستگیر شدند که برابر دستور قضایی در بازداشت بسر می برند.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: با توجه به انتشار فیلم و درج مطالبی خلاف واقع ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع وقانونی خواهد شد و از مردم شهرستان گچساران خواست به شایعات توجهی کنند.

روزهای گذشته ویدئویی در خصوص ضرب و جرح یک زن عشایری و درگیری وی با پلیس شهرستان گچساران در فضای مجازی انتشار یافته بود.

کدخبر: 753366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟