فیلم دیده نشده از دزدان مسلح طلافروشی های تهران + جزییات
حجم ویدیو: 36.02M | مدت زمان ویدیو: 00:04:54

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس غرب استان تهران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های نافرجام مسلحانه طلافروشی های شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر در مرداد و شهریور ماه سال جاری، اقدامات همه جانبه ای در جهت شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته و اقدامات میدانی انجام شده با توجه به شیوه و شگرد سارقان مسلح با سارقان مسلح طلافروشی های سال گذشته غرب استان تهران و درپی دستگیری یکی از متهمان پرونده توسط پلیس آگاهی استان البرز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران طی تعامل با پلیس آگاهی استان البرز و تهران بزرگ و بازجوئی از متهم دستگیر شده، سرنخی از سرشبکه اصلی این باند مسلح بدست آوردند.

سردار ظهیری افزود: در ادامه تحقیقات میدانی و بررسی اطلاعاتی، نقش مستقیم فردی به عنوان عضو اصلی باند سرقت های مسلحانه سال گذشته در سرقت های نافرجام سال جاری در اسلامشهر و شهریار محرز شده و با رصد شبانه و تعقیب و مراقبت، متهمان شناسائی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی درگیری منجر به مجروحیت یکی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تهران در شهریورماه سال جاری و مطابقت اسلحه بکارگیری شده در سرقت های مسلحانه نافرجام شهریار و اسلامشهر با اسلحه مورد استفاده در درگیری مسلحانه، بلافاصله با هماهنگی قضائی، سارق مسلح متواری و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.

سردار ظهیری افزود: در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و البرز و تهران بزرگ، مخفیگاه ۲ عضو اصلی و سرشبکه باند سارقان مسلح در فردیس کرج، محاصره و بامداد روز پنجشنبه یکم مهرماه، هردو نفر به همراه یک خانم دستگیر شدند ودر بازرسی از منزل و انباری منزل تعداد دوقبضه اسلحه کلاشینکف به همراه دوتیغه خشاب و مقداری طلای مسروقه کشف شد.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت پرونده و درگیری سارقان مسلح با ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تهران و یکی از عابران پیاده در شهر تهران، سارقان مسلح دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه جهت بازجوئی های اولیه به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند که پس از طی مراحل  مجددا در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار خواهند گرفت.

 

کدخبر: 732553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟