عیسی شریفی به‌ عنوان مدیر شهرداری تهران محاکمه شد + عکس

روز سه‌شنبه این هفته شورای شهر تهران میزبان علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

به گزارش رکنا، علیرضا زاکانی با معاونانش هم برای همراهی به صحن شورای شهر آمده بودند. روی همه صندلی‌های اعضا چفیه انداخته و سنگری هم در گوشه شورای شهر ساخته بودند.

سردار فدوی گفت: عیسی شریفی در زمان شهرداری نه تحت امر سپاه بوده، نه تحت کنترل سپاه بوده و هیچی... ایشان مدیر شهرداری تهران بوده. بعد هم می‌دانید که سپاه هم پیگیری کرده و دادگاه تشکیل شده است.

سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در زمان آقای قالیباف ، مردم شهر در همه نقاط شهر تهران داشتند کار و فعالیت می‌دیدند که نتیجه آن کار و فعالیت چه بوده؟ نتیجه‌اش خدمت‌رسانی به مردم بوده است، اتوبان‌کشی بوده، تونل‌زنی بوده و...این حرف‌ها تعطیل شده است. شما برای یک اتفاق که کار را نباید تعطیل کنید.

آقای شریفی تا وقتی در سپاه بود، کسی از او به اندازه سر سوزنی تخلف سراغ ندارد. وقتی از سپاه بیرون آمده و در مجموعه‌های دیگر این اتفاقات افتاد.

آقای شریفی در زمان شهرداری نه تحت امر سپاه بوده، نه تحت کنترل سپاه بوده و هیچی... ایشان مدیر شهرداری تهران بوده. بعد هم می‌دانید که سپاه هم پیگیری کرده و دادگاه تشکیل شده است.

در عدم پذیرش حکم دادگاه یک کلمه از آقای شریفی نشنیدم که مثلا اعتراض کرده باشد و بگوید ظلمی به من شده و نمی‌دانم چه کردند و حالا هم دارد محکومیتش را می‌گذراند.

شرق

کدخبر: 725418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟