علت برخورد مسلحانه پلیس با یک سگ گردانی در تهران + فیلم و توضیحات
حجم ویدیو: 10.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

سگ گردانی در اماکن عمومی ممنوع است. سگ گردانی موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان میشود. فیلمی از برخورد پلیس با سگ گردانی در فضای مجازی منتشر شد. سرباز گشت کلانتری با سگ گردانی رفتار غیرمحترمانه ایی داشت. شهروندان درخواست بسیاری برای برخورد با سگ گردانی داشتند.

حضور سگ ها در پارک ها گاها موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان بوده؛ از این رو طرح برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

اجرای طرح برخورد با سگ گردانی

در پی مطالبات و درخواست بسیاری از شهروندان در تماس با سامانه 110در خصوص برخورد با موضوع سگ گردانی، با توجه به اینکه نگهداری سگ در مجتمع های مسکونی موجبات آزار و اذیت سایر سکنه را در پی داشته و همچنین حضور سگ ها در پارک ها گاها موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان بوده؛ از این رو طرح برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سرهنگ آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فاتب، بیان داشت: در این رابطه طی تماس تلفنی شهروندان با 110 در شهرک گلستان حوزه کلانتری 141 که فیلم آن تحت عنوان برخورد پلیس با سگ گردانی نیز در فضای مجازی پخش شده، با توجه به تماس تلفنی شهروندان، گشت کلانتری 141 گلستان در محل حضور پیدا کرده و پس از تذکر لسانی، افسر گشت، با برخورد نامناسب صاحب سگ مواجه شده و در ادامه به علت فحاشی صاحب سگ، متاسفانه سرباز گشت کلانتری رفتار غیر حرفه ای داشته و این موضوع در حال بررسی است.

کدخبر: 704903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟