بازداشت 6 قاتل فراری فقط در 3 روز  / در استان تهران رخ داد

به گزارش رکنا، «سردار کیوان ظهیری» امروز(سه شنبه) در حاشیه اجرای یازدهمین مرحله طرح امنیت اجتماعی غرب استان تهران به خبرنگاران گفت: همچنین طی ۷۲ ساعت پنج پرونده مربوط به قتل کشف شد.

ظهیری ادامه داد: از سوی دیگر و با اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۴۱۳ سارق و مالخر سابقه دار شناسایی و منهدم شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح امنیت اجتماعی ۲۰۰ حکم قضایی اجرایی شد، ادامه داد: ۸۵ فقره پرونده در زمینه جعل پرونده و کلاه برداری نیز کشف و در این راستا ۷۵ نفر دستگیر شدند.  

به گفته ظهیری، با اجرای این طرح محله محور ۱۱۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط و در حوزه قاچاق کالا هم ۲۸ نفر دستگیر شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این مرحله از طرح را ۶۶۰ میلیارد ریال عنوان و از مردم درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخباری را در این باره را در اختیار پلیس قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به برخورد با پدیده زمین خواری در غرب تهران، اضافه کرد: یک قطعه زمین دولتی ۱۰هزار متری به ارزش ۳۵ میلیارد تومان که توسط زمین خواران سند سازی شده بود، نیز کشف و رها سازی شد.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: طرح های امنیت اجتماعی در غرب تهران به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهد داشت و تقاضای ما از مردم این است که هر نوع مورد مشکوکی را به پلیس اطلاع دهند.

برقراری نظم و امنیت شهرستانهای اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط‌کریم، شهر قدس و ملارد برعهده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران است.

کدخبر: 700910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟