پشت پرده فوت کارمند بیمارستان ماسال پس از تزریق واکسن کرونا

فوت کارمند بیمارستان ماسال بعد از تزریق واکسن کرونا چه بود؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جان باختن کارمند بیمارستان ماسال براثر تزریق واکسن کرونا گفت: هم اکنون وضعیت عمومی این فرد، خوب است.

به گزارش رکنا،  دکتر انوش دهنادی مقدم اظهار کرد: در جهت واکسیناسیون گروه‌های هدف گیلانی که بخش عمده‌ای از آن را پرستاران و پزشکان تشکل می‌دادند، یک نفر از کارکنان بیمارستان ماسال در حین تزریق، دچار واکنش آنافیلاکسی شد که بلافاصله از طریق اورژانس هوایی به مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: واکنش آنافیلاکسی یک واکنش آلرژیک جدی و تهدیدکننده حیات است که به‌طور ناگهانی آغاز می‌شود و می‌تواند منجر به مرگ انسان نیز شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: استفاده از واکسن‌ها همانند هر داروی دیگری، نیز ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد که البته تعداد نادری از افرادی که تحت واکسیناسیون قرار می‌گیرند ممکن است به آن دچار شوند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع از مشخصات واکسن و رعایت نکات ذکر شده در استفاده از واکسن، این عوارض احتمالی را به حداقل خواهد رساند.

دهنادی مقدم با اشاره به تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جان باختن کارمند بیمارستان ماسال براثر تزریق واکسن کرونا گفت: هم اکنون وضعیت عمومی این فرد، خوب است.

بازگشت به زندگی آزیتا جمالی / او با واکسن کرونا به کما رفته بود

حال عمومی آزیتا جمالی از پرسنل بخش خدمات بیمارستان رسالت ماسال که هفته گذشته و پس از دریافت واکسن استرازنکا به کما رفت بود اکنون مساعد است.

حال عمومی آزیتا جمالی از پرسنل بخش خدمات بیمارستان رسالت ماسال که هفته گذشته و پس از دریافت واکسن کرونا استرازنکا به کما رفت بود اکنون مساعد است.

این خانم میانسان، بلافاصله پس از دریافت واکسن کرونا با هلی کوپتر به مرکزدرمانی رازی منتقل شد و مراحل درمان وی در این بیمارستان ادامه یافت.

اکنون اما خانم جمالی از کما خارج شده و شرایط جسمانی او به حالت اول خود باز گشته است.

واکسیناسیون کادر پزشکی و درمان در استان گیلان همزمان با سایر نقاط کشور از چندی پیش آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟